deling af stofanet flexrate
Fra : sune vuorela

Dato : 25-02-01 22:38

Hejsa!
Er der nogle derude i den store verden der kan hjælpe mig?
Jeg har et lokalnetværk med 4 computere sat sammen i et netværk.n Alle
kører win 98. I huset har vi så stofanets internetforbindelse - men
vi kan kun få det til at virke fra en computer ad gangen - den
computer som er koblet til deres såkaldte "surfboard"

Er der en eller anden der ved hvordan man får gjort det sådan at alle
computerne kan benytte ionternetforbindelsen?

/sune

Fra : Janus Jacobsen

Dato : 25-02-01 23:19

Enten skal du have Stofa familylogon som ikke findes i hele landet endnu,
eller også skal du bruge en af dine computere som router. Dvs. du sætter 2
netkort i den - 1 til Stofanet og 1 forbindes med de øvrige computere. Til
deling af forbindelsen kan du bruge Microsoft Internet sharing som er
indbygget i Win98SE eller downloade et program som Sygate.

/ Janus

Fra : N/A

Dato : 26-02-01 02:50

Fra : Lars Kyndi Laursen

Dato : 26-02-01 02:50

On 26 feb 2001 Jan Grinderslev Nielsen uttered some barely human sounds
which I was able to translate into
<aBhm6.2301$aJ.81034@news101.telia.com>:

>------=_NextPart_000_000A_01C09F94.F32C0B20
><!DOCTYPE HTML PUBLIC "-//W3C//DTD HTML 4.0 Transitional//EN">

Gider du lige slå det der html-fnidder fra?

Og

Tyvstjålet fra Knud Gert Ellentofts .sig:

Lars Kyndi Laursen
Ikke-repræsenterende som altid

Tyrael: "Not your fault. Tell me, Marius. How was it not your fault?"

Fra : Plazu

Dato : 26-02-01 15:05

Jeg deler min stofaforbindelse, så hvis du stadig har probler kan du
kontakte mig på

ICQ:77582126
mailto:plazu@fdf.dk

Fra : Jan Grinderslev Niel~

Dato : 26-02-01 18:56

prøv det her link når du har fået lavet lokaltnetværket
http://www.danbbs.dk/~duelund/pcinfo/