Oppyntning af brudeparrets hjem
Fra : Thomas Jensen

Dato : 13-10-02 20:31

Hej,
mangler nogle idéer til hvad man kan gøre ved brudeparrets hjem
på bryllupsdagen. Kender dem med bestikket i fryseren, ris i sengen,
noget op i flagstangen, frø i potteplanterne (men kan heller ikke komme
i tanke om ret mange flere). Nogen der har flere sjove (og lidt onde)
forslag?

Thomas

Fra : mcloud

Dato : 13-10-02 21:26

"Thomas Jensen" skrev d. 13-10-02 20:31 dette indlæg :
> [...]
komme
> i tanke om ret mange flere). Nogen der har flere sjove (og lidt onde)

Jeg har været med til at puste så mange balloner op at vi fyldte hele
badeværelset.når parret så kommer hjem skal de smadre x antal balloner
for at benytte toilet og lignende. Det er helt fedt hvis de bor i
lejlighed.
Ellers er der den med 4 stk -- 4 gange 4 bom på 20 40 cm ,den sætter
man deres seng op på.
Der er den med at vikle alt ind i toiletpapir e..er at finde nogle gamle
væggeure og stille dem til at vække kl. lort

håber du kan bruge lidt af dette
god fornøjelse
mvh mcloud

http://www.kandu.dk/

Fra : Finn

Dato : 14-10-02 06:11

"Thomas Jensen" <denergodnok@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> [...]
> noget op i flagstangen, frø i potteplanterne (men kan heller ikke komme
> i tanke om ret mange flere). Nogen der har flere sjove (og lidt onde)

Jeg er stor fan af konfetti og det er ikke nemt at støvsuge op.

Smøre vinduer med margarine.

Flamingo-chips i haven.

Finn

Fra : Marianne Andersen

Dato : 14-10-02 06:31

"Finn" <cartman@hansen.dk> wrote in message

> [...]
>
> Flamingo-chips i haven.
>
> Finn
>
> Husk at det skal være sjovt at komme hjem efter brylluppet det var det
ikke for mig min mands højtaler han selv har bykket var over malet med
barberskum tænk før i laver noget i andres hjem

Fra : PHK

Dato : 14-10-02 08:23

"Marianne Andersen" <einer@post.cybercity.dk> skrev i en meddelelse

> [...]

Kan du forestille dig noget som helst der er sjovt at komme hjem til?

Jeg kan nemlig ikke.

--
_
|_|

Fra : Finn

Dato : 14-10-02 08:57

"Marianne Andersen" <einer@post.cybercity.dk> skrev i en meddelelse
> ikke for mig min mands højtaler han selv har bykket var over malet med
> barberskum tænk før i laver noget i andres hjem

Selvfølgelig skal der ikke være noget hærværk, men bare et par timer med
støvsugeren

Finn

Fra : Claus Frørup

Dato : 14-10-02 09:55

Isang tao pinangalanan Thomas Jensen nagsulat :

> [...]
>noget op i flagstangen, frø i potteplanterne (men kan heller ikke komme
>i tanke om ret mange flere). Nogen der har flere sjove (og lidt onde)

Pynt op med blomster.
Alle de andre idiotiske ting der grænser til hærværk, er en tåbelig ide
der kun kan ødelægge brudeparrets dag.
--
Venlig hilsen
Claus Frørup

Fra : Monsieur

Dato : 14-10-02 12:20

Holder mig ening i at man hellere skulle gøre rent pynte op lave lys evt
sørge for lidt lækkert natmad det vil blive husket meget mere end aldt det
andet hærværk *S* tiden er ikke til ballade *S* husk det bliver måske selv
din tur !!!

Har oplevet hjem der er ødelagt af eks plastkopper som er halvt fyldt med
vand sat så tæt at man ikke kan komme ind eller ketchup i bruseslangerne
eller sovsekulør og det er ikke sjovt eller filmen over toilettet !!!

Nej lav noget rart som amn husker det skal være gode minde at blive gift og
alt andet tager let overhånd når man er igang den ene skal overgå den anden.

Jens

Fra : CRH

Dato : 15-10-02 10:35

Da vi kom hjem, var alle vores møbler fra stuen sat op på førsesal i vores
hus. de er meget tunge og store.
kaffemaskinen var fyldt op med peppermynte essens. den skulle smides ud.
mange kilo ris over det hele.vi finder ris endnu, igår havde vi
kobberbryllup.
en rude var knust, for at komme ind. En dør har store mærker af koben
Min kone satte sig på gulvet og græd - det var bare for meget.

Sådan kan det gå

Fra : ab

Dato : 15-10-02 22:44

..... og så var der ægteparret, der lejede et vagtfirma til at passe på
huset.

ab

Fra : PHK

Dato : 16-10-02 05:58

"ab" <abc_ab@FJERNDETTEtdcadsl.dk> skrev i en meddelelse

> .... og så var der ægteparret, der lejede et vagtfirma til at passe på
> huset.

Hvilket overhovedet ikke behøvede være nødvendigt.

--
_
|_|

Fra : Krumme

Dato : 16-10-02 19:23

"PHK" <phk_STOPSPAM@esenet.dk> skrev i en meddelelse

> "ab" <abc_ab@FJERNDETTEtdcadsl.dk> skrev i en meddelelse

> Hvilket overhovedet ikke behøvede være nødvendigt.

He he mig havde de drukket plakatfuld på min polterabend og sanseløs af druk
havde jeg bare givet dem nøglen til vores hus. Da jeg fandt ud af det, men
kunne ikke lige huske hvem jeg havde foræret den til skiftede jeg bare låsen
ud( jeg var på det tidspunkt formand for den AB-forening og der var en ledig
hus sååå) Gud de fik sig en lang næse....he he.

Hygge

Krumme