Foto
IBM760 5420
Teil 3020
Jeg har fundet et digi kamera :o)
Fra : Ukendt

Dato : 13-10-02 14:43

Hej

Jeg har fundet et digital kamera, jeg godt kunne tænke mig.

Det tiltaler mig, da der er LCD display på, 2 Megapixel + der er 16 MB ram
med.

Det er et Sipix SC2300 kamera.

Jeg har fundet det i Merlin til 1600 kr. Og jeg ønsker ikke rigtig at smide
flere penge efter det. Det skal så også kun bruges til hobby brug +
familiefester.

Syntes i ikke, det er et godt køb (til prisen) ?

mvh elvisdk

Fra : Olsen

Dato : 13-10-02 16:21

"elvis" <-> skrev i en meddelelse

> Det er et Sipix SC2300 kamera.

> Syntes i ikke, det er et godt køb (til prisen) ?

Det vil de testbilleder du uværligt vil tage jo vise os senere.:

Fra : GiWeo

Dato : 13-10-02 16:33

Hejsa

> [...]
>familiefester.
>Syntes i ikke, det er et godt køb (til prisen) ?

Hvis du kan undværre den optiske zoom og leve med at kameraet er lidt
større end gennemsnittet - så er det et ganske udemærket kamera -
ekstra kort er billige da det anvender SmartMedia.

Det eneste negative er batterierne - det er noget af en strømsluger -
men sparer man lidt på LCD skærmen, sparer man _meget_ på
batterierne..

--

Lars Engelhardt - Hillerød - Denmark - engelhardt@os.dk
Masser af Links, Politiscanner og PMR-446 walkie på

Fra : Ukendt

Dato : 13-10-02 17:00

Hey

Måske et HP 320 ville være bedre ? Der kan man da købe en ekstern AC adapter
til

Og så koster de, det samme. Dog er der kun 8 MB ram i HP'en

mvh elvisdk

Fra : pan2

Dato : 13-10-02 17:19

"" skrev d. 13-10-02 14:43 dette indlæg :
> [...]
>
> mvh elvisdk
>
> lyder umildbart som et godt tilbud til prisen hvis de 16 mb ikke er
inbygget men på et eller andet kort så er det ok
Per

http://www.kandu.dk/