Nettet til jul
Fra : sogs

Dato : 13-10-02 12:57

Hej gr.
Der er mennesker der kører modsat på motorveje og imod ensrettet trafik - på
skrå og tværs hen over kryds fodgængerovergange og over for rødt lys osv.
Forleden var der en knallert der i den modsatte vejside med 95 kørte ind i
en hjørnet af en lastbil og slog sig ihjel. Kun få begræd det. Alle utroligt
kloge og egoistiske bedrevidende - skal vise os - for VI vil ikke - vel !
Det hele kører super -
som ukrudt og trives fordi man finder sig i det.

Var det så bare et uheld -

Vi er hverken missionærer eller særlig agresive, men syntes også at det er
nemmest, at folk lige prøver at gøre det forståeligt, efter klare regler,
der allerede er afstukket. Men ejer jo ikke gr.til omforandring, fordi man
kommer til at prikke sig ind.
De bedste ønsker - Fortsæt bare.

Netetikette af en anden art. Man klarer sine defekte julekæder ved at tænde
den, og fra en sektion der lyser, fjerne sidste lysende pærer op imod et
mørkt afsnit, holde fat i den tomme sokkel, og derefter prøve pærerne fra
det mørke afsnit - en af gangen. Duer den, lyser afsnittet der duede, op
igen - og man kan sætte pæren tilbage. Prøv dem en af gangen. Var den gået,
findes en der duer fra sidste afsnit på kæden. (skidt med det) og til sidst
lyser de fleste afsnit igen .
Nyttigt beskæftigelse og varer ca. 10 min.
mvh sten

Fra : Jørgen L.

Dato : 13-10-02 17:06

Nyttigt beskæftigelse og varer ca. 10 min.
> mvh sten

Er det mig men er dette íkke ret meget OT ?

Hilsen Jørgen

Fra : sogs

Dato : 13-10-02 18:25

"Jørgen L." <noemail@nospam.dk> skrev i en meddelelse

> Er det mig men er dette íkke ret meget OT ?
>
> Hilsen Jørgen

Hej gr.

beklager hvis jeg kom væk fra tråden her i gr. hvor der, igen -igen - igen,
var henstilling om at stryge overflødigt gods. - skrive under det
sorterede/citerede - netpoliti netpoliti - osv.
træls .

mvh sten

Fra : Jan Bøgh

Dato : 14-10-02 12:28

Var det ikke dig, der i dit første indlæg i denne tråd skrev:
"....men syntes også at det er nemmest, at folk lige prøver at
gøre det forståeligt, efter klare regler,der allerede er afstukket."

- og regler, der allerede er afstukket kan findes på www.usenet.dk - så
hvorfor dy hyler op om netpoliti forstår jeg ikke, med mindre du mener at
regler kun gælder for andre.
For dit første indlæg var i den grad OT, at det gør noget.

vh
Jan

Fra : Andreas Falck

Dato : 14-10-02 11:41

"Jan Bøgh" <jan@boegh._X_net> skrev i en meddelelse

[ ... ]
> For dit første indlæg var i den grad OT,
> at det gør noget.

Jeg læste det nu for at være fyldt med sarkastisk ironi over for dem
der ikke tåler at der bliver vejledt om ret brug af netiketten!

Se mit nye forsøg på at lave en webside :
http://hjem.get2net.dk/AFA1441/test/
og kom meget gerne med en vurdering i rette forum!

Fra : Gismo

Dato : 25-10-02 00:36

Jørgen L. wrote:

> Er det mig men er dette íkke ret meget OT ?
>
> Hilsen Jørgen

Hvad betyder OT. Fandt dette men blev ikke klogere.

3.1.4 OT:
Off Topic tråd - Bør så vidt muligt undgåes. Tråden kan evt. forsynes med
FUT/XFUT til mere relevant gruppe, eller til dk.snak.off-topic

Forstår jeg det rigtig når at emnet skal diskuteres i anden gruppe?

Gismo.

P.S. Måske skulle jeg spørge Andreas Falk

Fra : Andreas Falck

Dato : 26-10-02 09:48

"Gismo" <baatnakkedummy@hotmail.com> skrev i en meddelelse

[ ...]
> [...]
> eller til dk.snak.off-topic
>
> Forstår jeg det rigtig når at emnet skal diskuteres i anden gruppe?

Off Topic betyder ganske enkelt at det er uden for denne gruppes
emneområde.

FUT betyder Follw Up To, _svaret_ på et indlæg hvori der er sat FUT
vises kun i den gruppe hvortil der er sat FUT.

XFUT: det samme som ovenfor, men også det indlæg man er i gang med at
skrive sendes til den gruppe hvortil man man dirigeret svaret.

Håber det blev forståeligt formuleret.

"Det Evige Evangelium" - http://www.sdanet.dk/
"Hvad med Israel?" - http://hjem.get2net.dk/AFA1441/side-084.htm
"Er du ven med Gud?" - http://www.bibeltro.dkltro.dk

Fra : Jan Bøgh

Dato : 14-10-02 12:30

> [...]

> Forleden var der en knallert der i den modsatte vejside med 95 kørte ind i
> en hjørnet af en lastbil og slog sig ihjel. Kun få begræd det.

Naturligvis, det var dog trods alt kun en knallert, der blev slået ihjel.
Hvordan gik det i øvrigt med føreren af knallerten?

vh
Jan

Fra : sogs

Dato : 14-10-02 19:03

> Naturligvis, det var dog trods alt kun en knallert, der blev slået ihjel.
> Hvordan gik det i øvrigt med føreren af knallerten?
>

> vh
> Jan

Hej
Beklager lignelserne - nu blev det her da helt OT
Jovist - han døde selvfølgelig - brystkassen trykket 20 cm. ind, og sådan
svær at gi hjertemassage - endsige kunstigt åndedræt.
- men der er da en gammel praksis om sammenfald - at føreren også kaldes en
knallert - bedst forstået når det en kvindelig - set i udtrykket - en
dobbeltknallert - når der er en af hunkøn på sadlen. (måske nedsættende ?)
Tror ikke man skelner.
Tror trods alt, at mit budskab kom ud, så slut herfra.
mvh sten

Fra : Jan Bøgh

Dato : 15-10-02 10:56

> [...]
> knallert - bedst forstået når det en kvindelig - set i udtrykket - en
> dobbeltknallert - når der er en af hunkøn på sadlen. (måske nedsættende ?)

Gu' ved hvad madammen ville sige til at blive kaldt 'folkevognen'?

vh
Jan

Fra : sogs

Dato : 15-10-02 10:15

"Jan Bøgh" <jan@boegh._X_net> skrev i en meddelelse

> Gu' ved hvad madammen ville sige til at blive kaldt 'folkevognen'?
> vh
> Jan

hej Jan
OT flimmer karakter eller udsende - smigrende, hvis du elsker wv.
tankeværkkende - prøv !
vh sten

går mit ur galt eller fra anden zone