Skærmadapterindstillinger
Fra : Ove Steen Smidt

Dato : 13-10-02 12:39

Er der et sted, hvor man kan hente tabeller over, hvordan dipperne på
skærmadaptere skal indstilles? Nogen har givet mig sådan en tabel
engang. Men den er blevet væk.
(Skal sætte en gammel IBM-skærm på en gammel Mac).

Venlig hilsen

Ove Steen Smidt

Fra : Martin Edlich

Dato : 13-10-02 13:01

In article <1fjzv5t.1pfl1rbv9luhaN%ossmidt@tdcadsl.dk>,
ossmidt@tdcadsl.dk (Ove Steen Smidt) wrote:

> Er der et sted, hvor man kan hente tabeller over, hvordan dipperne på
> skærmadaptere skal indstilles? Nogen har givet mig sådan en tabel
> engang. Men den er blevet væk.

Det er forskelligt fra adapter til adapter, så det bliver lidt svært.

--
MVH Martin Edlich, nu på en B&W'er. http://www.edlich.dk

Fra : Niels Ebbesen

Dato : 13-10-02 14:36

Martin Edlich wrote:

> Det er forskelligt fra adapter til adapter, så det bliver
> lidt svært.

Ja og fra skærm til skærm, for nogle ælde skærme syncker f.eks.
på den grønne kanal....

--
Med venlig hilsen - Niels Riis Ebbesen

Fra : Preben Bødker Nielse~

Dato : 13-10-02 18:04

Ove Steen Smidt <ossmidt@tdcadsl.dk> wrote:

> [...]
> engang. Men den er blevet væk.
> (Skal sætte en gammel IBM-skærm på en gammel Mac).

Du kan se om din ligner een af mine og evt. aflæse en relevant
indstilling:
<www.ravnekrogen.dk/subpage/brugtsalgl>

/Preben
--
Det er lettere at bedømme et menneskes forstand,
på dets spørgsmål end på dets svar!

Fra : Frank Løkkegaard

Dato : 14-10-02 09:37

gizmo@tdcadsl.dk writes:
>Du kan se om din ligner een af mine og evt. aflæse en relevant
>indstilling:
><www.ravnekrogen.dk/subpage/brugtsalgl>

Øhh, dette er hvad jeg får på linket:
404 Not Found

No such object exists on this server.
/subpage/brugtsalgl

Frank Løkkegaard

'How did you go bankrupt?' Bill asked
'Two ways,' Mike said. 'Gradually and then suddenly.'
Ernest Hemingway: The Sun Also Rises

Fra : Jesper Juellund Jens~

Dato : 14-10-02 10:52

Prøv http://www.ravnekrogen.dk/subpage/brugtsalg

--
Mvh.
Jesper Juellund Jensen

Fra : Preben Bødker Nielse~

Dato : 14-10-02 12:56

Jesper Juellund Jensen <jjj@cyrk.dk> wrote:

> [...]

Sorry.

> Prøv http://www.ravnekrogen.dk/subpage/brugtsalg

Tak for assistancen.

Når klummerhoveder, som jeg, ikke kan kopiere et link korrekt, et det
altid værd at prøve hoveddomænet; www.ravnekrogen.dk

/Preben