Hjælp ønskes - Vordingborg.
Fra : viv

Dato : 13-10-02 11:43

Er der nogen der har adgang til/og vil gøre et opslag for mig i
FT/Kirkebøger,da jeg ikke kommer videre med denne gren af slægten.Søger
oplysninger om flg.personer og disse´s søskende,forældre osv.

Det drejer sig om følgende:VALDEMAR ROLAND PEDERSEN f.22/3-1914 i
bakkebølle Fredskov,Vordingborg Baarse herred.Dennes forældre skulle
hedde Hans Christian Pedersen og Christine Margrethe Jacobsen.

Valdemar var gift med EDITH KATHRINE MARIE THOMSEN f.7.dec.1920 i
Vejgaard,Nørre Tranders sogn,Fleskum herred.Hendes forældre skulle være
Johan david Thomsen(Fyrbøder) og Marie Kirstine Kristensen,som døde i
Aalborg.

Venlig Hilsen Vivian

http://www.kandu.dk/

Fra : LisBJensen

Dato : 13-10-02 17:28

Hej Igen Vivian.
Du kan prøve at kontakte Vordinborg Lokalhistoriske arkiv.
Lokalhistorisk Arkiv for Vordingborg og omegn
Glambæksvej 3, 4760 Vordingborg
Tlf: 55353828
biblioteket@vordingborg.dk

Lis

http://www.kandu.dk/

Fra : LisBJensen

Dato : 13-10-02 22:32

Hej VIV
Aase og de andre dernede på lokalhistorisk i Vordingborg er mægtig Flink
til at hjælpe hvis hun kan. Men det kniber meget mere at hive
oplysningerne fra de kirkelige dernede.
Ellers må du skrive her igen. jeg holder mig underrettet.
God jagt.
Lis

http://www.kandu.dk/

Fra : Bodil Madsen

Dato : 18-10-02 20:21

Hej Viv!
Jeg har både set din eftersøgning her samt i Lokalhistorisk Arkiv i
Vordingborg. Jeg skal nok prøve at se, hvad jeg kan gøre for dig, men det
bliver først i november, da jeg ikke har tid lige nu. Skulle jeg glemme dig,
så sendt mig en påmindelse privat på annabodil@yraad.net
Hilsen
Bodil Madsen

Fra : viv

Dato : 08-11-02 11:56

Tak for svaret Bodil Madsen.
Samt de oplysninger,du har sendt til min mail adr....Jeg har nu lidt at
arbejde videre med.

vh Viv

http://www.kandu.dk/