Frontpage WS_FTP
Fra : Kirsten Lehd

Dato : 13-10-02 11:43

Jeg har Frontpageextension på mit webhotel og bruger dette til min gæstebog.
Mine sider er lavet i Frontpage, men jeg er ved at lave helt nyt i
AdopeGoLive og her kommer mit problem.
Hvis jeg overfører siderne med FTP ødelægger jeg jo Frontpageextension og
kan ikke bruge min gæstebog, men hvis jeg lader min gæstebog være en mappe
for sig selv, kan jeg så vedligeholde den via Frontpage og de andre sider
via FTP ??
Nogen der kender problemet ??
mvh Kirsten

Fra : Jens Peter Karlsen

Dato : 13-10-02 13:43

Hvorfor ikke bare bruge Frontpages Publish funktion?
Importer de færdige sider i FP og Publish.

Fra : Kirsten Lehd

Dato : 13-10-02 14:00

> Hvorfor ikke bare bruge Frontpages Publish funktion?
> Importer de færdige sider i FP og Publish.

Fordi jeg helt ærligt er træt af Frontpage , jeg har brugt den i nogle år
til mine hjemmesider.
Frontpage laver alt for mange mapper og filer.Men det er jo ikke den rigtige
gruppe at brokke mig over Frontpage i
Jeg vil blot gerne bevare muligheden for at bruge mine Frontpageextension
som jeg jo betaler ekstra for.

mvh Kirsten

Fra : Allan Johansen

Dato : 13-10-02 15:06

Hej Kirsten

<Snip>
> Frontpage laver alt for mange mapper og filer.Men det er jo ikke den
rigtige
> gruppe at brokke mig over Frontpage i
</Snip>

Næææ, det giver jeg dig ikke helt ret i, både hvad angår det med mapperne og
gruppen.
Jeg er sikker på, at det er dig som laver for mange mapper og ikke
Frontpage. Selv bruger jeg frontpage en hele del, men mest fordi programmet
er så god til at holde styr på links og mapper.
Og gruppen er den helt rigtige, hvilken gruppe kan ellers sige dig bedre
imod eller give dig ret for den sagsskyld.

<Snip>
> Jeg vil blot gerne bevare muligheden for at bruge mine Frontpageextension
> som jeg jo betaler ekstra for.
</Snip>
Så vidt jeg ved, så kan man ikke både have opload via FTP og
Frontpageextension på samme webhotel, det kunne jeg ihvertfald ikke hos min
tidligere udbyder. I dag har jeg et PHP webhotel hos www.wannafind.dk og
benytter mig derfor ikke af frontpageextensions, men bruger stadig Frontpage
som web-editor.

<Snip>
> Fordi jeg helt ærligt er træt af Frontpage , jeg har brugt den i nogle år
> til mine hjemmesider.
</Snip>
Hvorfor er du det?

Mvh. Allan Johansen

Fra : Kirsten Lehd

Dato : 13-10-02 15:34

"Allan Johansen" <hesselbjerg_dk@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> [...]
programmet
> er så god til at holde styr på links og mapper.

Allan jeg opretter ikke de mange mapper og filer, Frontpage har sin helt
egen vilje på det punkt
men jeg har flere gange brugt en masse tid på at gå ind via FTP og manuelt
slette en masse af disse mapper og filer, fordi Frontpage ikke rydder
ordentligt op efter sig.

> [...]
> tidligere udbyder. I dag har jeg et PHP webhotel hos www.wannafind.dk og
> benytter mig derfor ikke af frontpageextensions, men bruger stadig

Der har jeg selv 2 af mine domæner og det lykkes mig at ødelægge mine
Frontpageextensions !!! hvilket dog er bragt iorden.

> <Snip>
> </Snip>
> Hvorfor er du det?

Er faldet for AdopeGoLive som giver andre muligheder, som jeg dog først er
ved at sætte mig ind i, og derfor gerne vil bevare muligheden for Frontpage
endnu )
mvh Kirsten

Fra : Kurt Lund

Dato : 13-10-02 18:04

Allan Johansen skrev:

> [...]
> www.wannafind.dk og benytter mig derfor ikke af frontpageextensions,
> men bruger stadig Frontpage som web-editor.

Det er korrekt, at Extensions og FTP går meget dårligt i spænd sammen.
Starter man FTP-upload på et webhotel med Extensions smadres denne og
skal oprettes påny (med dertil hørende udgift til følge).
Jeg bruger selv FP som webeditor i stor stil, men kunne ikke drømme om at
bruge teknologier, der ikke er standard. Det gør det meget vanskeligere
at migrere til en anden webeditor at bruge Extensions.

--
Kurt Lund

Fra : Allan Johansen

Dato : 13-10-02 22:42

Hej Kurt Lund

Jeg er helt enig med dig, og det var egentlig også det, som jeg prøvede at
forklare til Kirsten Lehd, men det gjorde jeg vist ikke godt nok

mvh. Allan Johansen

Fra : Kirsten Lehd

Dato : 14-10-02 06:59

> Hej Kurt Lund
>
> Jeg er helt enig med dig, og det var egentlig også det, som jeg prøvede at
> forklare til Kirsten Lehd, men det gjorde jeg vist ikke godt nok
>
> mvh. Allan Johansen

Jeg syntes du forklarede det ganske udmærket, men derfor behøver vi jo ikke
at være enige )
og det er da gået op for mig at det er en dårlig ide at forsøge at kombinere
FTP Extensions og WS_FTP , så det må jeg hellere opgive.
mvh Kirsten