Bedste udbyder af binære grupper.
Fra : René Rasmussen

Dato : 13-10-02 09:17

Hej
Er der nogen der har erfaring med, hvilken udbyder der er bedst med hensyn
til binære grupper (TDC, Cybercity, Telia osv.)? Jeg har selv Stofanet i
dag, hvor jeg er meget tilfreds med hensyn til deres "nyhedsgrupper"
eftersom de binære indlæg som oftest ligger der komplet og oftest i lang
tid!
Men jeg vil gerne skifte til en ADSL forbindelse (uden download begrænsning)
hvad skal jeg vælge.

Mvh
René

Fra : Allan Joergensen

Dato : 13-10-02 09:48

René Rasmussen <rjr-home@mail1.stofanet.dk> wrote:

> [...]
> tid!
> Men jeg vil gerne skifte til en ADSL forbindelse (uden download begrænsning)

Stofanet benytter Telia's newsserver.

--
Allan Joergensen aka alj on eu.freenode.net

"There's two hours of my life I'm never getting back." -- Richie