Ny Computer, Hvad skal jeg vælge !!
Fra : Mads

Dato : 13-10-02 08:49

Jeg skal bruge en ny comp. til max. 11000 kr.

Jeg skal ikke bruge skærm, mus, tastatur, brænder & lydkort !!

Det skal helst være samlet, men hvis der er meget at spare ved selv at gøre
det så kan jeg godt det !

Den skal kunne køre de nyeste spil og prog. stabilt og sikkert !!

Jeg kunne godt tænke mig en Pentium4 Northwood2 2.53GHz In-a-Box

Og et GeForce4 Ti4600 128 mb. ddr ram !! el. bedre !!

Håber på hurtige men seriøse svar !!

På forhånd tak Mads !!

Fra : Robert Jensen

Dato : 13-10-02 20:57

"Mads" <snoop_adsl@hotmail.com> wrote in message
> [...]
>
> Jeg kunne godt tænke mig en Pentium4 Northwood2 2.53GHz In-a-Box
>
> Og et GeForce4 Ti4600 128 mb. ddr ram !! el. bedre !!

Til de penge ville jeg købe en god amd processor min 2100 xp
et asus a7v333 bundkort med raid
512 pc2700 ddr ram
dit grafikkort valg lyder ok
og så evt 2 ens 7200 hd som jeg så ville sætte i raid
hvis det intereserer dig så et ok fedt kabinet med min 400w strømforsyning
ellers s¨å bare det billigste du kan finde.

har overhovet ikke regnet sammen, men ville mene at du så har et system der
sparker ok numse for langt under de 1100 du har sat af.

er selv mest til amd grundet prisen kontra ydelse....derfor har jeg skrevet
en amd processor.

men ellers så gå ind på edbpriser.dk og find nogle specifikke ting du kan
lide, og så skriv her i gruppen og hør folks meninger.

held og lykke

robert

Fra : Mads

Dato : 14-10-02 16:13

"Robert Jensen" <fjerndette_svend_dellepude@hotmail.com> skrev i en
meddelelse news:aocj5j$h7m$1@sunsite.dk...

> [...]
>
> men ellers så gå ind på edbpriser.dk og find nogle specifikke ting du kan
> lide, og så skriv her i gruppen og hør folks meninger.

Tak For svaret !!

Jeg sidder og kigger lidt på det.
Jeg laver nok en ny tråd senere, hvor jeg prøver at sammen sætte et system
!!