Udd. til nye opdrættere jfr. Racekatten si~
Fra : Inger Kaya

Dato : 12-10-02 21:39

Er der nogen af Jer som ved hvornår den løber af stablen og om man
skal være medlem for at deltage. Jeg synes det var lidt misvisende.
Men så vidt jeg ku finde ud af var det i Århus.

/ Inger Kaya
DK-Pisik
www.pisik.dk

Fra : Grit Wessel

Dato : 12-10-02 21:46

> Er der nogen af Jer som ved hvornår den løber af stablen og om man
> skal være medlem for at deltage. Jeg synes det var lidt misvisende.
> Men så vidt jeg ku finde ud af var det i Århus.

Hej Inger

Sakset fra det nyeste nummer af KatteMagasinet:

"Afholdes den 10. november, kl. 10 - 18 i Trøjborg Beboerforening,
Tordenskjoldsgade 31A, 8200 Århus N.
Mødet er åbent for alle - uanset klubtilhørsforhold."

Medlemmer af Racekatten får udleveret forskellige ting på mødet (div. love),
men andre kan få lov at købe dem for 50,-

MVH Grit

--
Ginkgo Norske Skovkatte
http://www.dk-ginkgo.dk/

Fra : Else Gyldenkærne

Dato : 12-10-02 21:52

"Inger Kaya" <Tumling111@gmx.net> skrev i en meddelelse
> [...]
> skal være medlem for at deltage. Jeg synes det var lidt misvisende.
> Men så vidt jeg ku finde ud af var det i Århus.

Så vidt jeg ved, er det et medlemsmøde i Racekatten, men man behøver ikke at
være medlem for at deltage i møderne
Til gengæld skal ikke-medlemmer betale mere for det skriftlige materiale end
medlemmerne.

Det er vel ikke ligefrem en uddannelse, men rettere to foredrag om
lovgivningen i forbindelse med opdræt og salg. Men jeg har altså ikke selv
været på det, så hvis nogen af jer andre har, og ved bedre, så må I lige
rette mig *S*.

Mvh. Else.

Fra : Camilla Scharff

Dato : 12-10-02 22:30

> [...]
> skal være medlem for at deltage. Jeg synes det var lidt misvisende.
> Men så vidt jeg ku finde ud af var det i Århus.

Jeg må indrømme, at jeg ikke rigtig kan se, at det skulle være misvisende,
for i boksen med omtalen og tilmeldingskupon står jo præcist hvor og hvornår
det afholdes - samt at det er åbent for alle, uanset klubtilhørsforhold...
Det eneste misvisende er, at der også står, at der findes yderligere info på
hjemmesiden, hvilket der ikke gør pt.

Derudover er det ikke en uddannelse, men et medlemsmøde - eller
opdrætterkursus, som vi kalder det - hvor FIFés/Felis Danicas gældende
regler for kattehold, opdræt mv. samt regler for salg af katte gennemgås,
deruodver gives konkrete tips til udformning af kontrakter - hvad man ikke
bør skrive og hvad der er godt at have med. Mødet henvender sig heller ikke
specifikt til nye opdrættere, men også til "garvede" opdrættere, som bare
gerne vil vide mere om købeloven, aftaleloven og kontraktsformuleringer.

Mvh. Camilla (best.medlem Racekatten)

Fra : Jylland's Norske Sko~

Dato : 13-10-02 21:06

Hej Inger

Vi så allerede informationen i udstillingskataloget for Sorø, så dagen efter
ringede vi til Vivi og tilmeldte os - ingen problemer med klubforhold, kun
velkommen - skønt ikk'

m v h

Knud

--
Jylland's Norske Skovkatte
v/ Anna-Lise Bjerregaard & Knud B. Jørgensen

Tlf. 75 60 18 99 eller 20 32 93 34
E-mail: Jylland@mail1.stofanet.dk
Homepage: http://home1.stofanet.dk/Jylland

Fra : Inger Kaya

Dato : 15-10-02 08:01

Hej Knud

Bestemt !!!

Men nu kan jeg desværre ikk den dag da vi er til hobbyudstilling i
Esbjerg. Men har skrevet til Vivi om man mod betaling af yderlig porto
kunne få matrialet tilsendt. Det kan man desværre ikk, men de havde
det med bla. på udstillingen i Remissen. Men det er jo også lidt langt
fra det tørre vestjylland. Så håber bare på at de kører det igen
snart.

/ Inger Kaya

Ps. TAK for en hyggelig aften forleden.

Fra : marianne hellemose

Dato : 15-10-02 08:58

Hej Inger
Kan du ikke "efterlyse" nogle der skal med, og få dem til
at købe materialet til dig ??

--
Marianne

Hellemose Somali