Easynews problem med kredit kort
Fra : Bjarke Hansen

Dato : 12-10-02 14:21

Hej

Nogen der har oplevet noget a´la dette:

----

Unfortunately, your credit card is not eligible for a free trial. We were
unable to verify your credit card's Security Code. Your bank did not report
a match. This means that your bank does not support the code, or the code
did not match. The Security Code is 3 or 4 numbers that follow your credit
card number in the signature box on the back of your credit card. You can
also receive this error if you entered an incorrect expiration date.

A Security Code match is required for the free trial signup. You can still
signup for a regular account if the Security Code does not match. However,
you will have to verify your email address on the regular account signup
form.

---

Jeg har VISA, hos Skandiabanken. Og har indtastede den 3 cifrede kode, som
står til højre for "authorized signature" på bagsiden af kortet

Fra : LBC

Dato : 12-10-02 14:59

On Sat, 12 Oct 2002 15:21:20 +0200, "Bjarke Hansen"
<bjarke_hansen@*REMOVE*spamfilter.dk> wrote:

>Hej
>
>Nogen der har oplevet noget a´la dette:
>
>----
>
>Unfortunately, your credit card is not eligible for a free trial. We were
>unable to verify your credit card's Security Code. Your bank did not report
>a match. This means that your bank does not support the code, or the code
>did not match. The Security Code is 3 or 4 numbers that follow your credit
>card number in the signature box on the back of your credit card. You can
>also receive this error if you entered an incorrect expiration date.
>
>A Security Code match is required for the free trial signup. You can still
>signup for a regular account if the Security Code does not match. However,
>you will have to verify your email address on the regular account signup
>form.

>Jeg har VISA, hos Skandiabanken. Og har indtastede den 3 cifrede kode, som
>står til højre for "authorized signature" på bagsiden af kortet

Ja har oplevet det samme da jeg prøvede at oprette en "free trial" -
Kan ikke lige huske om det var samme fejlmeddelse. Men jeg fik at vide
at det var en forkert "securitycode"
Jeg har Visa hos Nordea. Jeg tror de har nogen validerings problemer
hos Easynews.

Lars

Fra : BOUWSMA Beery

Dato : 12-10-02 22:54

Limfjordsporter. *HIC*
%s wrote on %.3s, %lld Sep 1993

> Unfortunately, your credit card is not eligible for a free trial. We were
> unable to verify your credit card's Security Code. Your bank did not report
> a match. This means that your bank does not support the code, or the code

> Jeg har VISA, hos Skandiabanken. Og har indtastede den 3 cifrede kode, som

See news:alt.binaries.news-server-comparison and look for the
articles from `godzilla' in the thread `Re: Easynews Trial'

In particular, news:7sa9qu4dh7dm02k270ps5n5t686ijn8pij@4ax.com
and its parent articles

barry bouwsma

Fra : Ivar Madsen

Dato : 12-10-02 21:58

On Sat, 12 Oct 2002 21:54:16 +0200 (CEST), BOUWSMA Beery
<usenet-pedophile@news.netscum.dyndns.dk> wrote:

>In particular, news:7sa9qu4dh7dm02k270ps5n5t686ijn8pij@4ax.com
>and its parent articles

441 Gruppen findes ikke på serveren dtext.news.tele.dk

Fra : Bjarke Hansen

Dato : 12-10-02 22:12

"Ivar Madsen" <news-23-08-02@milli.dk> wrote in message
> On Sat, 12 Oct 2002 21:54:16 +0200 (CEST), BOUWSMA Beery
> <usenet-pedophile@news.netscum.dyndns.dk> wrote:
>
> >In particular, news:7sa9qu4dh7dm02k270ps5n5t686ijn8pij@4ax.com
> >and its parent articles
>
> 441 Gruppen findes ikke på serveren dtext.news.tele.dk

Nej, det er jo en binaer gruppe...

Den findes på news.tele.dk

Der står:

Go ahead and signup for the regular account if you want.. if you don't
like it, let me know and I'll credit you back

Fra : Ivar Madsen

Dato : 12-10-02 22:21

On Sat, 12 Oct 2002 23:11:54 +0200, "Bjarke Hansen"
<bjarke_hansen@*REMOVE*spamfilter.dk> wrote:

>> 441 Gruppen findes ikke på serveren dtext.news.tele.dk
>Nej, det er jo en binaer gruppe...

Sådan er det når man både skriver på usenet, og ser FBIfiles på
TVDL2,,,

Fra : BOUWSMA Beery

Dato : 13-10-02 01:39

Oel. Starkoel. *HIC*
%s wrote on %.3s, %lld Sep 1993

> >In particular, news:7sa9qu4dh7dm02k270ps5n5t686ijn8pij@4ax.com

> 441 Gruppen findes ikke p? serveren dtext.news.tele.dk

Ups, unskyld.
snews://news.netscum.dyndns.dk/7sa9qu4dh7dm02k270ps5n5t686ijn8pij@4ax.com

barry bouwsma