GF2 GTS vs. GF3Ti200
Fra : Henrik Borcher

Dato : 12-10-02 13:53

Hejsa

Jeg har i øjeblikket et GeForce 2 GTS/Pro m. 64 ddr ram på, og har fået
tilbudt et Geforce 3 Ti200 med 128 ddr ram på. Selvfølgelig er der forskel,
men vil jeg på min 1800+ mærke nogen speciel forskel når jeg fx spiller BF
eller CS i 1024*768?
Eller er det en ubetydlig lille forskel?

--
Med Venlig Hilsen
Henrik Borcher

Fra : cool

Dato : 19-10-02 18:19

On Sat, 12 Oct 2002 14:52:33 +0200, Henrik Borcher wrote:

> [...]
> spiller BF eller CS i 1024*768?
> Eller er det en ubetydlig lille forskel?

Hej,

kigge hos Tomshardware (tror nok www.tomshardware.com) og lede efter
grafic card guides. Der var en artikel (jeg har selv laest den i gaar)
som gav en udmaerket sammenligning mellem de forskellige grafikkoerter
for forkellige spil benchtests. Der kan du faa en fornemmelse over, hvor
meget du gavner (eller ej) med et andet kort.

Mvh,
steve