Stofa-hastigheder
Fra : Steen Andersen

Dato : 14-01-01 01:49

Er der andre end mig, der på det seneste har oplevet utrolig lange svartider
på Stofanet?

Når jeg først har fat i et sted, f.eks. ved download går det med den normale
hastighed dvs. op til 100 kB/sek. men ved almindelig surfing varer det en
krig at få siderne op.
Problemet er begyndt inden for det sidste par dage. Jeg connecter til
serveren i Aalborg.

Ved ping af forskellige dk.adresser får jeg for det meste timeout.

Alle råd modtages med tak.

Mvh Steen Andersen

Fra : Søren Boll Overgaard

Dato : 14-01-01 02:29

On Sun, 14 Jan 2001 01:49:02 +0100, Steen Andersen wrote:
> [...]
>serveren i Aalborg.
>
>Ved ping af forskellige dk.adresser får jeg for det meste timeout.

Hvilken navneserver bruger du?
Prøv at pinge en ip-adresse, eksempelvis 193.162.142.117, og se om den
svarer hurtigere end hvis du pinger bilbo.tolkien.dk.

--
Søren O.

650 af de bedste gamle gratis spil til download på http://spilarkiv.dk/

Fra : Steen Andersen

Dato : 14-01-01 13:05

Jeg meget ens ping-resultater ved de to forskellige forsøg.

Jeg får ping-tider op til 112 ms. Er det ikke meget?

-Steen

Fra : jlyng@ziname.com

Dato : 14-01-01 13:56

Søren Boll Overgaard skrev:

>Hvilken navneserver bruger du?
>Prøv at pinge en ip-adresse, eksempelvis 193.162.142.117, og se om den
>svarer hurtigere end hvis du pinger bilbo.tolkien.dk.

Jeg prøvede lige at pinge www.stofanet.dk (er koblet op hos Stofanet).

Hvis jeg gør det via webadressen får jeg følgende tider:

Pinger www.stofanet.dk [212.10.10.5] med 32 byte data:

Svar fra 212.10.10.5: byte=32 tid=20ms TTL=61
Svar fra 212.10.10.5: byte=32 tid=16ms TTL=61
Forespørgsel fik timeout.
Svar fra 212.10.10.5: byte=32 tid=32ms TTL=61

Ping-statistikker for 212.10.10.5:
Pakker: Sendt = 4, modtaget = 3, tabt = 1 (25% tab),
Gennemsnitlig tid for rundtur i millisekunder:
Mindst = 16ms, størst = 32ms, gennemsnitlig = 17ms

Hvis jeg gør det via 212.10.10.5 får jeg følgende tider:

Pinger 212.10.10.5 med 32 byte data:

Svar fra 212.10.10.5: byte=32 tid=15ms TTL=61
Svar fra 212.10.10.5: byte=32 tid=18ms TTL=61
Svar fra 212.10.10.5: byte=32 tid=14ms TTL=61
Svar fra 212.10.10.5: byte=32 tid=21ms TTL=61

Ping-statistikker for 212.10.10.5:
Pakker: Sendt = 4, modtaget = 4, tabt = 0 (0% tab),
Gennemsnitlig tid for rundtur i millisekunder:
Mindst = 14ms, størst = 21ms, gennemsnitlig = 17ms

Er det navneserverens skyld at der kom pakketab ved 1. forsøg?

Er tiderne ved "direkte" ping acceptable?

(Ved email: Fjern z)

Jørgen Lyng

Fra : Martin Højriis Krist~

Dato : 14-01-01 13:59

> [...]
> Svar fra 212.10.10.5: byte=32 tid=15ms TTL=61
> Er det navneserverens skyld at der kom pakketab ved 1. forsøg?

Som du bemærker pinges der i begge tilfæde på IP-adressen. Dvs
DNS-oversættelsen foregår før "ping" overhovedet starter.
Du oplevede altså en tilfældighed som ligeså godt kunne være omvendt.

--
Med Venlig Hilsen

Martin Højriis Kristensen
Svar bedes baseret på RFC1855

Fra : Søren Boll Overgaard

Dato : 14-01-01 14:05

On Sun, 14 Jan 2001 13:56:14 +0100, jlyng@ziname.com wrote:

>Er det navneserverens skyld at der kom pakketab ved 1. forsøg?

Nej.

>Er tiderne ved "direkte" ping acceptable?

Ved jeg ikke.

Fra : --=FUCKER=--

Dato : 14-01-01 18:04

Jeg ved ikke meget om dette her, men gælder det ikke om at vælge en DNS
server der har den laveste pingtid? Så vidt jeg kan se i "stofakataloget" er
der 3 dns servere i Ålborg: 212.10.24.252 - 212.10.10.4 og 212.10.10.5
hvor den første havde væsentlig bedre pingtider end de to andre. Der var
ligeledes fejl i nogle pakker på de to sidste. Jeg har stofanet i Århus hvor
den primære DNS adresse er den hurtigste.
Jeg ved som sagt ikke så meget om dette, men kan svaret på en dårlig
forbindelse ikke være at man er på en "belastet" DNS server????

Fra : Jesper Skriver

Dato : 14-01-01 20:01

On Sun, 14 Jan 2001 18:04:10 +0100, --=FUCKER=-- wrote:
> [...]
>ligeledes fejl i nogle pakker på de to sidste. Jeg har stofanet i Århus hvor
>den primære DNS adresse er den hurtigste.

Den første står i Ålborg, de 2 andre i Århus ...

>Jeg ved som sagt ikke så meget om dette, men kan svaret på en dårlig
>forbindelse ikke være at man er på en "belastet" DNS server????

--
Jesper Skriver, CCIE #5456

Fra : jlyng@ziname.com

Dato : 14-01-01 14:15

Steen Andersen skrev:

>Er der andre end mig, der på det seneste har oplevet utrolig lange svartider
>på Stofanet?

Yep. Der er noget galt et sted. Jeg er koblet op i Århus, og her har
det kørt rigtig godt indtil for få dage siden. Jeg prøvede lige at
lave en tracert. Jeg kender ikke så meget til tracert, men hvis man
kigger på det første sted at der går rigtig lang tid ser det ud til at
være hos Stofanet at problemet ligger.

Sporer rute til fibs.com [64.232.211.111]
over et maksimum af 30 hop:

1 11 ms 12 ms 13 ms 10.1.7.254
2 11 ms 12 ms 11 ms 192.168.96.254
3 312 ms * * aarh-inet-gw.backbone.stofanet.dk
[212.10.10.1]

4 14 ms 14 ms *
dk-aar-a4-feth-4-0-access.aarhus.dk.telia.net [194.255.53.21]
5 23 ms * 19 ms
dk-osd-b1-feth0-0-core.orestad.dk.telia.net [194.255.238.245]

Århus backbone. Der kommet et ben i maskinen.

(Ved email: Fjern z)

Jørgen Lyng

Fra : Lars Kyndi Laursen

Dato : 14-01-01 18:28

On 14 jan 2001 uttered some barely human sounds which I was able to
translate into <va936tcmg3fug6vu0agngbqbth5gqh174d@4ax.com>:

> [...]
> 5 23 ms * 19 ms
>dk-osd-b1-feth0-0-core.orestad.dk.telia.net [194.255.238.245]
>
>Århus backbone. Der kommet et ben i maskinen.

Snarere at aarh-inet-gw.backbone.stofanet.dk har vigtigere ting at tage sig
til end svare på ICMP Echo. Du kan se at de næste hop har udmærkede tider.

--
Lars Kyndi Laursen
Ikke-repræsenterende som altid

Maximus Decimus Meridius: At my signal, unleash hell.

Fra : jlyng@ziname.com

Dato : 14-01-01 19:46

Lars Kyndi Laursen skrev:

>Snarere at aarh-inet-gw.backbone.stofanet.dk har vigtigere ting at tage sig
>til end svare på ICMP Echo. Du kan se at de næste hop har udmærkede tider.

Sorry. Som jeg skrev jeg er ukyndi på det her område.

(Ved email: Fjern z)

Jørgen Lyng

Fra : Lars Kyndi Laursen

Dato : 14-01-01 20:07

translate into <sts36t8i36ov3eoh3kus5m840rdodic3bl@4ax.com>:

>Sorry. Som jeg skrev jeg er ukyndi på det her område.

Det er nemlig mig, der er Kyndi.

Fra : jlyng@ziname.com

Dato : 14-01-01 22:13

Lars Kyndi Laursen skrev:

>Det er nemlig mig, der er Kyndi.

Nu skal jeg nok lade være med at tage mere strøm på dig

men arbejder du hos en ISP?

(Ved email: Fjern z)

Jørgen Lyng

Fra : Martin Højriis Krist~

Dato : 14-01-01 22:19

> Nu skal jeg nok lade være med at tage mere strøm på dig
> men arbejder du hos en ISP?

Arbejder og arbejder.. Jeg har ihvertfald set ham vandre hvileløst rundt på
gangene samme sted som jeg vandrer hvileløst omkring.
Eller hvad siger du, Lars?

Fra : Lars Kyndi Laursen

Dato : 14-01-01 22:37

On 14 jan 2001 Martin Højriis Kristensen uttered some barely human sounds
which I was able to translate into <93t54a$4ir$1@news.inet.tele.dk>:

>Arbejder og arbejder.. Jeg har ihvertfald set ham vandre hvileløst rundt
>på gangene samme sted som jeg vandrer hvileløst omkring.
>Eller hvad siger du, Lars?

Det hænder faktisk, at jeg tager telefonen, når den ringet tilstrækkeligt
længe. Ellers er jeg der kun for den billige Coca Cola og den lækre mad i
kantinen

Fra : Niels Callesøe

Dato : 14-01-01 23:05

Lars Kyndi Laursen wrote in
<Xns9029E60F1453larskyndidk@194.182.148.146>:

>den lækre mad i kantinen

Okay, nu ved jeg du er gal.

--
Niels Callesøe - nørd light
Disclaimer:

Fra : Lars Kyndi Laursen

Dato : 14-01-01 23:22

On 14 jan 2001 Niels Callesøe uttered some barely human sounds which I was
able to translate into <Xns9029EAE0E46524k5j6h4jk3@194.182.148.146>:

>Lars Kyndi Laursen wrote in

>Okay, nu ved jeg du er gal.

Nu må du da holde op. Maden på OPA er da både sund, velsmagende og billig.

Fra : Niels Callesøe

Dato : 14-01-01 23:26

Lars Kyndi Laursen wrote in
<Xns9029EDC25C3EAlarskyndidk@194.182.148.146>:

>Maden på OPA er da .... ...., ........... .. billig.

Jamen, nu har du jo ret. ;)

Fra : Lars Kyndi Laursen

Dato : 14-01-01 23:39

able to translate into <Xns9029EE55BF9224k5j6h4jk3@194.182.148.146>:

>Lars Kyndi Laursen wrote in

>Jamen, nu har du jo ret. ;)

Qoutefucker.

Bare fordi man ikke forventer "De 4 Årstider" for 14 kr. om dagen

Fra : Niels Callesøe

Dato : 15-01-01 00:01

Lars Kyndi Laursen wrote in
<Xns9029F093CAFDAlarskyndidk@194.182.148.146>:

>Qoutefucker.

Nåja, i det mindste er jeg da ærlig nok til at gøre det rimeligt
oplagt.

>Bare fordi man ikke forventer "De 4 Årstider" for 14 kr. om dagen

Faktisk beklager jeg mig ikke. Jeg synes de laver udemærket med. Det
lyder bare ikke nær så skægt hvis man ikke brokker sig over
kantinemaden. :)

Fra : Rune Klausen

Dato : 14-01-01 23:11

"Lars Kyndi Laursen" <spam_me_senseless@mail.dk> wrote in message

> Det hænder faktisk, at jeg tager telefonen, når den ringet tilstrækkeligt
> længe. Ellers er jeg der kun for den billige Coca Cola og den lækre mad i
> kantinen

arhhh, hvordan kommer man til at arbejde der ?
altså ved siden at cola maskinen...

-Rune

Fra : Lars Kyndi Laursen

Dato : 14-01-01 23:26

On 14 jan 2001 Rune Klausen uttered some barely human sounds which I was
able to translate into <93t83b$h23$1@news.inet.tele.dk>:

>arhhh, hvordan kommer man til at arbejde der ?
>altså ved siden at cola maskinen...

Nu er der desværre op til 200 m og flere hold trapper ned Cola-automaterne.
Min kamp for at få en automat i hvert call-center har desværre ikke båret
frugt, på trods at man kunne spare en eller to medarbejdere væk, hvis alle
kun skulle gå max. 20 m for at få fat på en cola

Fra : Niels Callesøe

Dato : 14-01-01 23:30

Lars Kyndi Laursen wrote in
<Xns9029EE6BFA7E2larskyndidk@194.182.148.146>:

>på trods at man kunne spare en eller to medarbejdere væk, hvis alle
>kun skulle gå max. 20 m for at få fat på en cola

Oooh, Lars, du har jo gode argumenter til op over begge ører. Hvorfor
har du ikke fremlagt disse noget før? :)

Jeg vil godt have at vi starter med en til ved siden af min stol. For
eksperimentets skyld.

Fra : Lars Kyndi Laursen

Dato : 14-01-01 23:38

able to translate into <Xns9029EEFB2152B4k5j6h4jk3@194.182.148.146>:

>Lars Kyndi Laursen wrote in

>Oooh, Lars, du har jo gode argumenter til op over begge ører. Hvorfor
>har du ikke fremlagt disse noget før? :)

Hvis folk fandt ud af, at jeg havde managementpotentiale, skulle jeg til at
gå med slips

>Jeg vil godt have at vi starter med en til ved siden af min stol. For
>eksperimentets skyld.

Mon ikke besparelsen ville være til at overse i det tilfælde

Fra : Niels Callesøe

Dato : 15-01-01 00:02

Lars Kyndi Laursen wrote in
<Xns9029F062A9F07larskyndidk@194.182.148.146>:

>Mon ikke besparelsen ville være til at overse i det tilfæld

Du er vist ikke _helt_ klar over hvor mange Cola'er jeg kan hælde ned i
skakten, hva? :)

Fra : Lars Kyndi Laursen

Dato : 15-01-01 00:07

On 15 jan 2001 Niels Callesøe uttered some barely human sounds which I was
able to translate into <Xns902A4C455EA4k5j6h4jk3@194.182.148.146>:

>Du er vist ikke _helt_ klar over hvor mange Cola'er jeg kan hælde ned i
>skakten, hva? :)

Med de 3 opkald, der gennemsnitligt er på en ES vagt, skulle det være
grumme uheldigt, hvis telefonen skulle ringe, præcis når du var nede efter
en cola

Fra : Niels Callesøe

Dato : 15-01-01 00:13

Lars Kyndi Laursen wrote in
<Xns902A1325A690larskyndidk@194.182.148.146>:

>Med de 3 opkald, der gennemsnitligt er på en ES vagt, skulle det
>være grumme uheldigt, hvis telefonen skulle ringe, præcis når du var
>nede efter en cola

Hov hov, ikke så mange fordomme om jeg må bede. I øvrigt ringer den
altid når jeg er på toilet. Spørg bare Joakim.

Fra : Rune Klausen

Dato : 15-01-01 16:12

"Niels Callesøe" <SPAM.niels2000.FILTER@mail.dk> wrote in message
> Lars Kyndi Laursen wrote in

> Hov hov, ikke så mange fordomme om jeg må bede. I øvrigt ringer den
> altid når jeg er på toilet. Spørg bare Joakim.

Du skal sikkert også meget på toilettet, hvis du hælder en masse cola ned :)

-Rune

Fra : Niels Callesøe

Dato : 15-01-01 16:23

Rune Klausen wrote in <93v3ts$fdn$1@news.inet.tele.dk>:

>Du skal sikkert også meget på toilettet, hvis du hælder en masse
>cola ned :)

Nøøj... den har jeg aldrig tænkt over før. Hvorfor er der ingen der har
fortalt mig at de to ting kunne hænge sammen? ;)

Fra : Flemming Riis

Dato : 14-01-01 23:33

On 14 Jan 2001 22:26:22 GMT, spam_me_senseless@mail.dk (Lars Kyndi
Laursen) wrote:

>Min kamp for at få en automat i hvert call-center har desværre ikke båret
>frugt, på trods at man kunne spare en eller to medarbejdere væk, hvis alle
>kun skulle gå max. 20 m for at få fat på en cola

Ville det ikke være smartere at ansætte en lille nuttet model til at
bordservere , det ville garanteret også være godt for moralen

--
http://www.backupandstorage.com

Fra : Lars Kyndi Laursen

Dato : 14-01-01 23:42

On 14 jan 2001 Flemming Riis uttered some barely human sounds which I was
able to translate into <t3a46tkoj701f9vvh7eb0jj8geplajo4p1@4ax.com>:

>Ville det ikke være smartere at ansætte en lille nuttet model til at
>bordservere , det ville garanteret også være godt for moralen

Også et ganske udmærket forslag. Mine tanker vandrer i retning af Playboy
bunnies. MMMMMM

Fra : Morten Kjaer Nielsen

Dato : 14-01-01 23:57

spam_me_senseless@mail.dk (Lars Kyndi Laursen) wrote 14 Jan 2001
22:41:55 GMT :

>Også et ganske udmærket forslag. Mine tanker vandrer i retning af Playboy
>bunnies. MMMMMM

<fun spoiler>

hmm.. har man ikke en intern mailingliste eller noget der over i
århus ?

</fun spoiler>

--
Hygge
Morten , anden er løs, http://vvvvvv.gummiand.dk/

Fra : Lars Kyndi Laursen

Dato : 15-01-01 00:37

On 14 jan 2001 Morten Kjaer Nielsen uttered some barely human sounds
<rkb46tkbl1me0s2h6tktlp79u0p9u5pdp9@nntp.gummiand.dk>:

><fun spoiler>
>
>hmm.. har man ikke en intern mailingliste eller noget der over i
>århus ?
>
></fun spoiler>

Normalt plejer vi kun at slå gækken løs i tele.*, men de virker ikke pt.

Fra : Flemming Lynggaard

Dato : 15-01-01 16:16

> Normalt plejer vi kun at slå gækken løs i tele.*, men de virker ikke pt.

Nuff said

Hygge

Flemming

Fra : Bjørn Jørvad

Dato : 15-01-01 00:32

"Lars Kyndi Laursen" <spam_me_senseless@mail.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> frugt, på trods at man kunne spare en eller to medarbejdere væk, hvis alle
> kun skulle gå max. 20 m for at få fat på en cola

Øhhhhhh....

Mig bekendt er der vand i alle hanerne (på både medarbejder- og
gæstetoiletterne)....

mvh
Bjørn

Fra : Lars Kyndi Laursen

Dato : 15-01-01 00:39

On 15 jan 2001 Bjørn Jørvad uttered some barely human sounds which I was
able to translate into <93tcs2$5v4$1@news.inet.tele.dk>:

>Mig bekendt er der vand i alle hanerne (på både medarbejder- og
>gæstetoiletterne)....

Du er godt klar over, hvad fisk gør i vand?

Fra : Bjørn Jørvad

Dato : 15-01-01 00:58

> Du er godt klar over, hvad fisk gør i vand?

Jow da -

Jeg er så at sige vokset op med W. C. Fields.

PS: Er Cola af enhver art ikke også baseret på bl. a. vand?

mvh
Bjørn

Fra : Lars Kyndi Laursen

Dato : 15-01-01 01:34

able to translate into <93tedl$apg$1@news.inet.tele.dk>:

>PS: Er Cola af enhver art ikke også baseret på bl. a. vand?

Nej, det er kun et ondsindet rygte. Alle ved at cola kommer fra særlige
underjordiske kilder, jvf Transport Tycoon Deluxe

Fra : Bjørn Jørvad

Dato : 15-01-01 01:39

> Nej, det er kun et ondsindet rygte. Alle ved at cola kommer fra særlige
> underjordiske kilder, jvf Transport Tycoon Deluxe

For total sikkerhed - Drik Te eller Kaffe - Gerne brygget på *kogt* vand.

mvh
Bjørn

Fra : Lars Balker Rasmusse~

Dato : 14-01-01 23:36

"Rune Klausen" <Rune@besked.com> writes:
> "Lars Kyndi Laursen" <spam_me_senseless@mail.dk> wrote in message
>
> arhhh, hvordan kommer man til at arbejde der ?
> altså ved siden at cola maskinen...

Det er da uinteressant at arbejde et sted med billig cola.
--
Lars Balker Rasmussen "Woo hoo!?"

Fra : Flemming Riis

Dato : 14-01-01 23:37

On 14 Jan 2001 23:35:40 +0100, Lars Balker Rasmussen <lars@balker.org>
wrote:

>Det er da uinteressant at arbejde et sted med billig cola.

Gratis er vel også en slags billigt.

--
Flemming Riis
http://www.backupandstorage.com

Fra : Lars Kyndi Laursen

Dato : 14-01-01 23:44

On 14 jan 2001 Lars Balker Rasmussen uttered some barely human sounds which
I was able to translate into <u3del4v9f.fsf@balker.org>:

>Det er da uinteressant at arbejde et sted med billig cola.

Nu er der ikke ret hipt, ungt, internet startup over TDC Internet, så de
ansatte får løn istedet for cola, selvom hvis man regnede panten med i det,
ville colaerne nok bedre kunne betale sig.

Fra : N/A

Dato : 14-01-01 21:49

Fra : Lars Kyndi Laursen

Dato : 14-01-01 21:49

On 14 jan 2001 Andreas Plesner Jacobsen uttered some barely human sounds
<slrn963vuc.39h.apj@dustpuppy.worldonline.dk>:

>Arh, come on Lars, der mangler enten noget båndbredde eller meget CPU
>der, der bliver tabt pakker i flæng.

Det kan selvfølgelig være, at jeg har misforstået hele traceroutekonceptet,
og man i virkeligheden skal lægge tiderne sammen, så det tager 312 ms at
fra en outer i Århus til en anden. Nu er Århus jo også en storby

For at være en smule seriøs, ser det faktisk ud til, at den stakkels router
har meget travlt. Jeg har pinget 1000 gange (hvilket helt sikert hjælper på
sagerne med følgende resultater:

Ping-statistikker for 212.10.10.1:

Pakker: Sendt = 1000, modtaget = 985, tabt = 15 (1% tab),

Gennemsnitlig tid for rundtur i millisekunder:

Mindst = 12ms, størst = 1572ms, gennemsnitlig = 83ms

Mit svar på jlyng@ziname.com's indlæg var baseret på, at Jesper Skriver
engang har fortalt, at vigtige routere undertiden havde meget travlt med at
udveksle route tabeller og derfor nedprioriterede ICMP Echo

Fra : Andreas Plesner Jaco~

Dato : 14-01-01 22:48

In article <Xns9029DDF248202larskyndidk@194.182.148.146>, Lars Kyndi Laursen wrote:

>Det kan selvfølgelig være, at jeg har misforstået hele traceroutekonceptet,
>og man i virkeligheden skal lægge tiderne sammen, så det tager 312 ms at
>fra en outer i Århus til en anden. Nu er Århus jo også en storby

Der blev også tabt pakker på efterfølgende hops.

>Mit svar på jlyng@ziname.com's indlæg var baseret på, at Jesper Skriver
>engang har fortalt, at vigtige routere undertiden havde meget travlt med at
>udveksle route tabeller og derfor nedprioriterede ICMP Echo

Yes, pakkerne bliver process routed, når en router skal svare aktivt på
dem, i modsætning til en pakke der bare fiser igennem; den bliver
behandlet direkte i interruptkoden.
Det var sikkert ikke forståeligt, men jeg er også træt.

--
Andreas Plesner Jacobsen | nominal egg:
Der arbejder for WOL, |    New Yorkerese for expensive.

Fra : Lars Kyndi Laursen

Dato : 14-01-01 23:21

<slrn9647kt.39h.apj@dustpuppy.worldonline.dk>:

>Der blev også tabt pakker på efterfølgende hops.

Baseret på mine sporadiske målinger hertil aften, ser der ud til at
telia.net's routere er lidt mere stressede end andre danske udbyderes.

Så, nu varer det nok ikke længe, før Allan Jørgensen melder sig på banen
med en kommentar.

Klart som blæk.

Fra : N/A

Dato : 15-01-01 09:28

Fra : Steen Andersen

Dato : 15-01-01 09:28

Ja, jeg har også luret lidt på det, for det er der, hvor den skifter fra
Stofa til noget med telianet på tracerruten, at tiderne bliver lange.

>Der er bestilt opgradering.

Det lyder godt!

-Steen

Fra : Jacob Laugesen

Dato : 18-01-01 08:10

Jeg sidder selv på stofa i Århus og her er der ikke noget problem nu. Kun
lidt i den anden ende.

5 14 ms 14 ms 13 ms dk-osd-b1-feth0-1-core.orestad.dk.telia.net
[194
..255.239.245]
6 14 ms 14 ms 13 ms 193.45.57.1
7 14 ms 28 ms 27 ms 193.45.4.73
8 28 ms 27 ms 28 ms sto-b2-pos4-0.telia.net [194.17.1.89]
9 124 ms 137 ms 124 ms ny-b2-pos5-3.telia.net [193.45.5.30]
10 124 ms 137 ms 124 ms ny-i4-atm6-0.telia.net [209.95.129.82]
11 152 ms 151 ms 151 ms agis-telia.newyork2.us.telia.net
[206.185.152.5]

12 137 ms 165 ms 137 ms ga016.philadelphia1.us.telia.net
[206.84.233.10]

13 151 ms 151 ms 179 ms a2-0.58.pennsauken1.us.telia.net
[206.185.158.10
]
14 164 ms 165 ms 151 ms 2-sprint-nap.home.net [192.157.69.16]
15 164 ms 165 ms 165 ms c1-pos9-0.cmdnnj1.home.net [24.7.72.109]
16 233 ms 220 ms 233 ms c2-pos4-0.snjsca1.home.net [24.7.69.33]
17 234 ms 220 ms 233 ms c1-pos10-0.snjsca1.home.net [24.7.76.81]
18 193 ms 206 ms 206 ms bb2-pos1-0.paix.nap.home.net [24.7.74.170]
19 * * * Forespørgsel fik timeout.
20 * * * Forespørgsel fik timeout.
21 233 ms 234 ms 233 ms fibs.com [64.232.211.111]

Sporing fuldført.