Andet multimedie
bentjuul 3670
Er der nogen som har "det rette program" o~
Fra : petit

Dato : 12-10-02 13:07

Hej

Er der en NG som vil hjælpe mig m.h.t. at "fremstille" nogle
standart-knapper til min hjemmeside - det er åbenbart ikke helt nemt at
finde ud af.

m.v.h.

Peter

Fra : Digit

Dato : 12-10-02 13:15

»petit« lavede et kragehop, og skrev:

| Er der en NG som vil hjælpe mig m.h.t. at "fremstille" nogle
| standart-knapper til min hjemmeside - det er åbenbart ikke helt nemt
| at finde ud af.

Hvad skal du bruge?

--
/Digit
Har du set Lukas Moodysson's nyeste film »LILJA 4-EVER«?

»Verily, I have often laughed at the weaklings who
thought themselves good because they had no claws.«
F.W.N Thus spoke Zarathustra/Also sprach Zarathustra

Fra : petit

Dato : 12-10-02 15:35

Hej igen!

Jeg har nogle "submit-knapper" som helst skulle have 1) samme bredde 2) en
anden "knap-farve" 3) en anden tekst-farve?

Hvordan gør man?

m.v.h.

Peter

Fra : emj

Dato : 12-10-02 16:25

On Sat, 12 Oct 2002 16:35:29 +0200, "petit" <petit@mobil.dk> wrote:

>Jeg har nogle "submit-knapper" som helst skulle have 1) samme bredde 2) en
>anden "knap-farve" 3) en anden tekst-farve?
>
>Hvordan gør man?

Anskaffer sig f.eks. Paint Shop Pro og laver nogle nye knapper, som
har den bredde, farve og tekst, du skal bruge.
Regn med, at di skal bruge mere end 20 minutter.
Hilsen emj

--
http://www.enterpol.dk/foto/epgalleri/epfoto/
Bliv medlem af www.enterpol.dk/

Fra : Digit

Dato : 12-10-02 16:21

> [...]

| Jeg har nogle "submit-knapper" som helst skulle have 1) samme bredde
| 2) en anden "knap-farve" 3) en anden tekst-farve?

Hvilket program har du til det?

Fra : petit

Dato : 12-10-02 17:30

Hej

Jeg har "lavet" nogle udgaver af "send"-knappen i FrontPage, for at undgå de
"tåbelige" pegefølsomme-knapper som er den eneste mulighed der er i
programmet. Kan jeg sende mine "udgaver / forslag" som vedhæftet fil, vil du
så kigge på dem (evt. bearbejde dem)?
På forhånd tak!

m.v.h.

Peter.

Fra : Digit

Dato : 12-10-02 17:34

> [...]

| der er i programmet. Kan jeg sende mine "udgaver / forslag" som
| vedhæftet fil, vil du så kigge på dem (evt. bearbejde dem)?

For at jeg kan bearbejde dine knapper ville det være optimalt hvis du havde
brugt Photoshop... men prøv at send mig et billede af knappen (før og efter
tilstand). Brug denne <digit@digitalessex.com>

Fra : hcma

Dato : 13-10-02 16:21

"petit" <petit@mobil.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> Er der en NG som vil hjælpe mig m.h.t. at "fremstille" nogle
> standart-knapper til min hjemmeside - det er åbenbart ikke helt nemt at

Lav din knapper i et ganske alm. grafikprogram og lav så dine så dine
billeder af knapperne om til links.
mvh
HC