test
Fra : Søren

Dato : 12-10-02 12:28

åååånnb4gtmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm
mmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm m m
mmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm
mmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmnitgikg4kk325hm7yr45hyhb
5wse,j8nr8,34ux,mbxyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyy

Fra : Søren

Dato : 12-10-02 16:27

Øehm min datter på tre år sad og knaldede i tastaturet, og fik også ramt
send...

Fra : Martin Kvindal

Dato : 13-10-02 17:22

Søren wrote:
> Øehm min datter på tre år sad og knaldede i tastaturet, og fik også
> ramt send...

Fik hun også stavet "test" korrekt i første forsøg? Imponerende ...

--
Med venlig hilsen,
Martin Kvindal

Fra : Web.Woman

Dato : 13-10-02 15:23

"Søren" <madklub@fjernwanadoo.dk> skrev i en meddelelse
> Øehm min datter på tre år sad og knaldede i tastaturet, og fik også ramt
> send...

Fantastisk formidabelt flot fixet, at finken også kan udfylde emne-feltet og
endda stave til det relevante emne...... *LOL*

Mvh. Lisbeth

Fra : Peter Weis

Dato : 06-02-03 12:26

"Søren" <madklub@fjernwanadoo.dk> wrote in message

Testen gik i hvert fald galt, da du ramte den forkerte gruppe. Du
burde have sendt til dk.test. Såeh, om igen.

mvh
Peter