TDC binære grupper..? Dårlig newsserver..?
Fra : Kristian Marquard Kn~

Dato : 12-10-02 11:23

Hejsa..

Jeg har været "væk" fra de bonære grupper i noget tid og har nu fundet
Newsbin frem igen og ville finde lidt lækkert rundt omkring i grupperne....

Nu ser jeg at stort set alle grupper på "news.tele.dk" er der flere post´s
som er "incomplete" end "complete". altså mangler der stort set filer i alle
posteringer.... det lader til at være standard...

Sig mig..` er det TDC´s server der er blevet så dårlig...? Jeg ved fra
tidligere at den ikke var noget at råve hurra for, men alligevel synes jeg
nu nok at det her er at skrabe bunden....

Der blev vist meldt ud fra TDC´s side at newsserver var en del at produktet
og ikke noget vi bare var heldige at have, sidst der var problemer...??

Ved I noget.?

Mvh.
Kristian

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 12-10-02 11:36

Sat, 12 Oct 2002 12:22:51 +0200, skrev "Kristian Marquard
Knudsen" <knuden@tdcadsl.dk>:

>Nu ser jeg at stort set alle grupper på "news.tele.dk" er der flere post´s
>som er "incomplete" end "complete". altså mangler der stort set filer i alle
>posteringer.... det lader til at være standard...

Kig i news:tele.internet.news-service, der er adskillige indlæg
om det.