Problem med TV-OUT
Fra : Tobias Elmøe

Dato : 12-10-02 11:43

Hej der. Jeg har fornylig købt et Geforce2 MX400 64 mb kort, med en Chrontel
7007 TV-OUT chip. Formålet med købet var at jeg skulle kunne se film fra
pc'en på min almindelige tv-skærm. Jeg har dog følgende problem: Specielt
kanter og hvide farver optræder som om de "stråler" i rødlige farver. Dvs.
der kommer striber der varierer i intensitet udfra (ligner nærmest en
grafisk equaliser som winamp har, bare med røde farver). Hvad satan kan der
være galt? Jeg ved godt at billedet ikke skal stå 100% skarpt (da fjernsynet
er interlaced), men det bør da ikke være sådan som jeg beskriver?

Hvis nogen kan hjælpe så vil jeg blive utroligt glad

Fra : Peter Hansson

Dato : 12-10-02 13:54

Hej!

Har samme problem med samme grafikkort.