Godt news program til binaer news grupper?
Fra : Magnus

Dato : 12-10-02 10:54

Hvem kender et godt news program til binaer news grupper og download derfra
og som ikke er i en begrænset version som ikke kan ændres via crakz eller
lignende?

/Magnus

Fra : Christian Bohr-Halli~

Dato : 12-10-02 12:56

"Magnus" <arnason@email.dk> posting:

--
"Death is the cure of all diseases". Kilde: ukendt

Fra : Magnus

Dato : 12-10-02 14:06

> "..som ikke kan ændres via crakz.." ?

NEJ det er det det gerne skulle kunne og ikke som jeg vist fik skrevet det.!

Fra : Christian Bohr-Halli~

Dato : 12-10-02 15:10

"Magnus" <arnason@email.dk> posting:

>NEJ det er det det gerne skulle kunne og ikke som jeg vist fik skrevet det.!

Nå, men i så fald kender jeg ingen.

--
"Death is the cure of all diseases". Kilde: ukendt

Fra : Thomas Strandtoft

Dato : 12-10-02 17:17

Magnus wrote:

> Hvem kender et godt news program til binaer news grupper og download derfra
> og som ikke er i en begrænset version som ikke kan ændres via crakz eller
> lignende?

Jeg kender en anelse til powergrap fra
<http://www.cosmicwolf.com/>, det er freeware og kan bruges til at
skovle binære grupper hjem. At jeg så ikke lige faldt for
programmet betyder jo ikke at det ikke er noget for dig..

--
Hygge..
Thomas

<http://carftp.com> - a library of car videos.

Fra : Morten Bowman Hansen

Dato : 12-10-02 22:23

Newsbin Pro rules!!

Morten
morten@bowman.dk

Fra : Bjarne Nørskov Saack

Dato : 12-10-02 17:27

Magnus (arnason@email.dk)
formulerede følgende åndfulde skriblerier ...

> Hvem kender et godt news program til binaer news grupper og download derfra

Microplanet Gravity, kan hentes her:
http://lightning.prohosting.com/~tbates/gravity/
og den er freeware.

mvh