Er Basil splitterskør?
Fra : Lisbeth Hviid Jakobs~

Dato : 12-10-02 10:54

Jeg ved godt at mange siamesere har "noget" med uld.

Men Basil har "noget" med acryl. Han går helt og aldeles i selvsving hvis
han kan tygge på f. eks. ærmet af en trøje, hvis den vel og mærke er af
acryl. Og så altså sokker. Vi har masser af hjemmestrikkede sokker i huset,
de fleste lavet af holdbart sokkegarn som indeholder om ikke 100% acryl så
dog tæt på. (det er ikke mig der strikker) og Basil EEEELSKER sokker.

På de her 2 billeder (som er lidt uskarpe desværre) kan man se ham ÆDE sin
sok (jo han har fået den der lyserøde i et håb om at han så ville holde sig
fra de andre)
http://medlem.spray.se/cutiecats/sokkegumler1.jpg og
http://medlem.spray.se/cutiecats/sokkegumler2.jpg

Læg mærke til at han ikke bare gnasker i den med hjørnetænderne, næh han
tygger rigtigt og koncentreret med sine kindtænder.

På et eller andet tidspunkt får han vel hul og begynder at ÆDE det. Og det
tror jeg på en eller anden måde ikke er så sundt.

Kan det være hans tænder/tandkød der klør? Jeg synes ikke der er noget at se
men jeg ved faktisk ikke om han har skiftet kindtænder. Hvornår gør katte
det? Hjørnetænderne er det jo let at se når de mangler, men resten synes jeg
foregår i ubemærkethed.
Han er 6 mdr nu.

Hilsen
Lisbeth
--
http://cutiecats.dk ~ Verdens sødeste katte
http://trekkiegrrrl.tripod.com ~ 3D grafik & WWP

Fra : Lisbeth Hviid Jakobs~

Dato : 12-10-02 19:15

Jeg prøver lige igen.....

Fra : Marie-Louise

Dato : 12-10-02 21:41

Hej Lisbeth!

Jeg ved ikke om sokker bare er dejlige? Astarte elsker også sokker, "fanger"
dem, knurrer vildt og bider i dem. Hun gør det kun med sokker, ikke andre
beklædningsgenstande. Måske er det lugten (der hænger nok lidt ved selvom de
er vaskede).

Marie-Louise