Telefona
Fra : Gerner

Dato : 14-01-01 00:14

Nogen der har problemer med newsserveren på "news.telefona.dk" med
lange ventetider på at meddelelser bliver sendt ? Hyppige timeouts ?

--
ICQ #30392174

Fra : Peter Alfredsen

Dato : 14-01-01 05:24

On Sun, 14 Jan 2001 00:14:16 +0100, Gerner <gm@telefona.dk> wrote:

>Nogen der har problemer med newsserveren på "news.telefona.dk" med
>lange ventetider på at meddelelser bliver sendt ? Hyppige timeouts ?

Til orientation for andre, er peger news.telefona.dk på news.dk.uu.net.

--
Peter Alfredsen (peteralf@fabel.dk) |"A name indicates what we seek. An
"We reject kings, presidents and voting.| address indicates where it is. A

Fra : Gerner

Dato : 14-01-01 15:43

On Sun, 14 Jan 2001 05:24:03 +0100, Peter Alfredsen
<peteralf@fabel.dk> wrote:

>Til orientation for andre, er peger news.telefona.dk på news.dk.uu.net.

Og ? "news.telefona.dk" er det jeg hat fået besked på at indskrive som
adresse til nyhedsgrupper/usenet i min mailer.

Er der/har været timeout problemer med news.dk.uu.net ?
Er den server overbelastet, da den er server hos mange udbydere på een
gang ? Er der andre kendte problemer ?

For hvor lang tid tilbage hentes headere ved abonnement på en gruppe ?
Jeg har oplevet 14 dage til en måned på grupper der har eksisteret i
mange år, når man beder om samtlige headere.

--
ICQ #30392174

Fra : Bjarke Hansen

Dato : 14-01-01 14:21

hvad er der ellers af fordele ved Internet hos telefona? Jeg har ikke
fundet ud af det endnu!

Fra : Gerner

Dato : 14-01-01 16:28

On Sun, 14 Jan 2001 13:20:44 GMT, "Bjarke Hansen"
<bjarke_hansen@*spamcop*spamfilter.dk> wrote:

>hvad er der ellers af fordele ved Internet hos telefona? Jeg har ikke
>fundet ud af det endnu!

Kalder du timeout for en fordel ? At newsserveren kan overbelastes ?
At du skal bruge deres forvalg for at få de rabatter der gør
forbindelsen billigere ? At du ellers skal bruge et 70701xxx nr. der
koster ~40 øre min. ?

Jeg bruger dem kun fordi mobilix newsserver er helt hen i skorven med
mistede indlæg til følge.

Jeg har lige fået et email fra telefona der bekræfter, at der er

--
ICQ #30392174

Fra : N/A

Dato : 14-01-01 16:34

Fra : Lars Balker Rasmusse~

Dato : 14-01-01 16:34

apj@nerd.dk (Andreas Plesner Jacobsen) writes:

> Øeh ja, er det ikke sådan alle steder?

Sssh, logik forvirrer ham.
--
Lars Balker Rasmussen "Woo hoo!?"

Fra : Gerner

Dato : 15-01-01 16:24

On Sun, 14 Jan 2001 15:30:07 GMT, apj@nerd.dk (Andreas Plesner
Jacobsen) wrote:

>Øeh ja, er det ikke sådan alle steder?

Hvad nu hvis jeg ikke ønsker at få en telefonregning fra dem og ikke
ønsker at betale overpris for ikke at få en regning fra dem ?

--
ICQ #30392174

Fra : Lasse Jarlskov

Dato : 15-01-01 17:14

Gerner <gm@telefona.dk> wrote:

>Hvad nu hvis jeg ikke ønsker at få en telefonregning fra dem og ikke
>ønsker at betale overpris for ikke at få en regning fra dem ?

Så benytter du istedet den udbyder du foretrækker at få din regning
fra.

Personligt er jeg ligeglad hvor mine regninger kommer fra.

--
mvh.
Lasse Jarlskov

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 15-01-01 18:36

Mon, 15 Jan 2001 16:24:21 +0100, skrev Gerner <gm@telefona.dk>:

>Hvad nu hvis jeg ikke ønsker at få en telefonregning fra dem og ikke
>ønsker at betale overpris for ikke at få en regning fra dem ?

Hvad skulle Telefona leve af, hvis de ikke må sende dig en
telefonregning for dit forbrug hos dem?

med venlig hilsen
Knud
--
http://smedeparken.mobilixnet.dk
med hjælp og tips til din hjemmeside -

Fra : Lars Balker Rasmusse~

Dato : 15-01-01 22:11

Gerner <gm@telefona.dk> writes:
> Hvad nu hvis jeg ikke ønsker at få en telefonregning fra dem og ikke
> ønsker at betale overpris for ikke at få en regning fra dem ?

Så bliver du nok nødt til at hoppe i havnen.

HDH,
--
Lars Balker Rasmussen "Woo hoo!?"

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 16-01-01 04:50

15 Jan 2001 22:11:22 +0100, skrev Lars Balker Rasmussen
<lars@balker.org>:

>Så bliver du nok nødt til at hoppe i havnen.

Som om vandet ikke var forurenet nok i forvejen.

med venlig hilsen
Knud

Fra : Gerner

Dato : 16-01-01 02:27

On Mon, 15 Jan 2001 16:24:21 +0100, Gerner <gm@telefona.dk> wrote:

>Hvad nu hvis jeg ikke ønsker at få en telefonregning fra dem og ikke
>ønsker at betale overpris for ikke at få en regning fra dem ?

Nå, jeg vidste ikke denne gruppe hed dk.snak.

--
ICQ #30392174

Fra : Lars Balker Rasmusse~

Dato : 16-01-01 08:56

Gerner <gm@telefona.dk> writes:
> On Mon, 15 Jan 2001 16:24:21 +0100, Gerner <gm@telefona.dk> wrote:
> Nå, jeg vidste ikke denne gruppe hed dk.snak.

Snakker du nu med dig selv igen?
--
Lars Balker Rasmussen "Woo hoo!?"

Fra : Peter B. Juul

Dato : 16-01-01 12:13

Lars Balker Rasmussen <lars@balker.org> writes:

> Snakker du nu med dig selv igen?

Du misforstår: I stedet for at Gerner skriver for både sig selv og
Verner (som findes! Det er jeg 100% overbevist om. Jeg har set
beviser), så skriver både Gerner og Verner nu for Gerner.

--
Peter B. Juul, o.-.o "Bekæmp med al din kløgt og flid
The RockBear. ((^)) den tåge tåber spreder.

Fra : Bjørn Jørvad

Dato : 16-01-01 09:46

> On Mon, 15 Jan 2001 16:24:21 +0100, Gerner <gm@telefona.dk> wrote:

KLIP

> Nå, jeg vidste ikke denne gruppe hed dk.snak.

Og vi istemmer alle sangen: "Ghostrider in the sun......".

mvh
Bjørn