Retfærdighed skal der til !
Fra : Mogens Dyhre Hansen

Dato : 11-10-02 19:30

Hej

For et stykke tid siden klagede jeg min nød til denne gruppe fordi jeg
hverken kunne for adsl eller fwa. FWA pga. af høje træer og bopæl i et
hul! ingen tdc adsl pga for høj dæmpning (41,3)! men vedholdenhed
belønnes, i dag sidder jeg på en 512/512 fra tdc bredbånd men hvordan
det lige kan lade sig gøre når man har fået den afvist 3 gange indenfor
kort tid det ved jeg ikke men en _Meget Venlig Dame_ i tdc kundeservice
kunne gøre det andre ikke kunne. Tak for det.

Mogens Dyhre Hansen

Fra : Bjarke Hansen

Dato : 11-10-02 19:45

"Mogens Dyhre Hansen" <mogens@svend-bent.dk> wrote in message

> [...]
> kort tid det ved jeg ikke men en _Meget Venlig Dame_ i tdc kundeservice
> kunne gøre det andre ikke kunne. Tak for det.

Hehe, tillykke med det

Men 512 Kbit upload er da meget godt gået på den afstand.

Der er jo nok en dæmpning, hvor 512/512 Kbit falder ud. Altså hvor du for
rød SYNC. TDC opretter jo kun ADSL med en vis marken til denne grænse.. Fx
erhvers forbindelser hos TDC Internet Professionel, er det mere krævende
over for linien, før den bliver oprettet..

Nu ved jeg hvad grænsen er, før en 512/512 falder ud.. Men hvis de -41,3 DBm
eller hvad det bliver målt I ligger meget tæt på grænsen. Så kan det måske
være du vil opleve en linie der falder ud. Hvis der fx kommer flere ADSL
linier på strækningen, eller der er meget varmt i vejret.