Erfaringer med elektronisk muskelstimulato~
Fra : dion

Dato : 11-10-02 18:15

Jeg stirrer og stirrer på en reklame fra TRIMFORM hvor man for 3000kr kan få et
mirakelapparat, som lover at fjerne mine problemer med dårlig blodomløb. Skal jeg tro
på det. ?
Kan man tage skade af at binde sådanne elektroder på kroppen og sætte strøm til??

Fra : Mari

Dato : 16-10-02 22:12

"dion" <wrong@spam.out> skrev i en meddelelse
> [...]
Skal jeg tro
> på det. ?
> Kan man tage skade af at binde sådanne elektroder på kroppen og sætte

Stop bare med at stirre - det er et af de apparater, der giver god
samvittighed
blot ved at stå på en hylde. )
Når det står der, er det næste magelighedsproblem (som manglende motion jo
har årsag i) at elektroderne også skal påmonteres, og man skal afse tiden
og stedet til denne "maskin-motions-seance".

Min TrimForm har stået der på hylden i mange år - og jeg har ikke oplevet
noget mirakel ved det.
Jeg vil kraftigt anbefale at spændere kronerne i en god cykel
og/eller nogle gode vandre/løbesko. Eller måske et abonnement
i det lokale motionscenter, hvor de er fantastiske til at råde og
vejlede sådan nogle som os, der har brug for at bevæge os mere - end vi gør.

Mh