lammemørbrad
Fra : Claus Frandsen

Dato : 11-10-02 17:43

Er der nogen, der har en god opskrift med lammemørbrad?

Fra : Padmé

Dato : 12-10-02 15:48

Du kan stege dem på panden med masser af frisk rosmarin og hvidløg...kan
serveres med råstegte kartofler..uhmm :)

Padmé

Fra : Niels L.

Dato : 12-10-02 17:18

Jeg har haft held med denne metode:
Krydr lammemørbraden med hvidløg rosmarin el.timan, salt og peber.- giv den
et par minutter på hver sige under grillen (skal naturligvis lige blive let
brun) dertil serverer jeg en blandet svampesauce med fløde, og serverrer ris
til...- Det er mums......
Pia

Fra : netper

Dato : 13-10-02 03:39

"Claus Frandsen" skrev d. 11-10-02 17:43 dette indlæg :
> Er der nogen, der har en god opskrift med lammemørbrad?

Starten til min kogebog blev lagt da jeg ville prøve at gøre reklame for
mit lammekød, og i dag har jeg den største kogeboge med over 700
lammeopskrifter.

Bland disse opskrifter er der også 15 opskrifter med lammemørbrad så mon
ikke der er en du kan bruge.

Adressen direkte til lammemørbrad opskrifterne er
http://www.dk-kogebogen.dk/katagorier.php?dyrdel=10024

Mvh
Per

http://www.kandu.dk/

Fra : Peter Weis

Dato : 14-10-02 12:09

"Claus Frandsen" <6x112948@tiscali.dk> wrote in message
> Er der nogen, der har en god opskrift med lammemørbrad?

Lad den sidde på ryggen når du helsteger. Når så gæsterne er gået,
spises den kolde mørbrad til natmad. Rugbrød og salt er en mulighed,
men den kan også spises uden tilbehør.

mvh
Peter