Alternativ til ADSL?
Fra : Magnus

Dato : 13-01-01 18:56

Som en lille selvstændig virksomhed har vi fået afslag på ADSL da afstanden
er for lang.

Findes der et alternativ i samme prisklasse dog uden den høje hastighed?

På hverdage skal den benyttes til et sende email og distribuere billeder
m.m. til reklamebureauer fra kontoret.
Men efter arbejde og i weekenden skulle forbindelsen for alvor benyttes til
et downloade diverse filer og da jeg driver en hjemmeside som kræver meget
arbejde og derfor meget tid på nettet så skulle det helst være en
forbindelse uden minuttaks (eventuelt kun i weekenden og om aftenen).

/Magnus
arnason@email.dk

Fra : Martin Højriis Krist~

Dato : 13-01-01 19:43

> Som en lille selvstændig virksomhed har vi fået afslag på ADSL da
afstanden
> er for lang.
> Findes der et alternativ i samme prisklasse dog uden den høje hastighed?

Der er ISDN-produkter til fast pris fra både CC og TDK (Pro@ccess ISDN).
Prislejet er omkring 5-600 kroner, men læs mere på de respektive hjemmesider

--
Med Venlig Hilsen

Martin Højriis Kristensen
Svar bedes baseret på RFC1855

Fra : Saint John

Dato : 19-01-01 11:26

"Martin Højriis Kristensen" <hoejriis@SLETDETTEiname.com> wrote in message
> Prislejet er omkring 5-600 kroner, men læs mere på de respektive
hjemmesider

Hø hø...hvis det dermed er TDC Internet's side du hentyder til, er den
godtnok meget tynd med oplysning om Pro@ccess ISDN.

Vi kan da lige tag hvad der står om det:

[snip fra www.tele.dk]
Pro@ccess ISDN

Hvis din virksomhed har et forholdsvis begrænset behov for Internetadgang,
er Pro@ccess ISDN et godt alternativ. En forbindelse på op til 128 kbit/s
etableres øjeblikkeligt, når data sendes eller modtages, og lukkes
automatisk, når linien ikke benyttes længere. Der afregnes med en fast pris
pr. kvartal, uanset hvor meget adgangen benyttes. Prisen for Pro@ccess ISDN
inkluderer ikke ISDN-forbindelsen.

[/snip fra www.tele.dk]

Så hvis Magnus vil vide mere er han nød til at ringe derind......*suk*

Saint_John
Der kun mangler hans router for at få hans Pro@ccess ISDN til at kører.