Andet multimedie
bentjuul 3670
Mangle font: Broadway
Fra : Anders Nielsen

Dato : 11-10-02 14:29

Hej

Jeg sidder og mangler en font, der hedder Broadway. Søger man på Google, så
kommer der en masse sider hvor man skal betale for den. Er det fordi der er
copyrights på den font, eller fordi der er nogle, som samler en masse fonts
ind og så tager penge for den service det er at have alle de der fonts
liggende?

Nu kommer der nok en masse beskeder om at jeg bare kan købe den, men.... er
der en venlig sjæl derude, som evt. ville sende eller poste den til mig?

Mvh.
Anders

Fra : Ann

Dato : 11-10-02 15:07

"Anders Nielsen" <tox@xot.denmark> skrev i en meddelelse
> [...]

er
> der en venlig sjæl derude, som evt. ville sende eller poste den til mig?

Prøv om det her er noget du kan bruge
http://www.abstractfonts.com/fonts/search/full_listing.htm?kw=Broadway

--
M.V.H.

Ann Jensen
www.dagensdyr.dk - Dit kæledyr på nettet !
Få kåret dit kæledyr til Dagens Dyr !

Fra : Kurt Lund

Dato : 11-10-02 15:22

Anders Nielsen skrev:

> Jeg sidder og mangler en font, der hedder Broadway. Søger man på
> Google, så kommer der en masse sider hvor man skal betale for den. Er
> det fordi der er copyrights på den font,

Ja, det er det nok.

> eller fordi der er nogle,
> som samler en masse fonts ind og så tager penge for den service det
> er at have alle de der fonts liggende?

Det kan da ikke afvises, men det skyldes sikkert, at det ikke er en
freewareskrift.

> Nu kommer der nok en masse beskeder om at jeg bare kan købe den,

Lige netop.

> men.... er der en venlig sjæl derude, som evt. ville sende eller
> poste den til mig?

Hvorfor skulle jeg forære dig noget, som jeg selv har betalt for?

Find du bare nogle ligesindede, der også stjæler, i en eller anden
warezgruppe.

--
Kurt Lund

Fra : B. Jakobsen

Dato : 11-10-02 18:21

Du må gerne få en af mig - har du en email adresse ?
Kh
Bjørn

Fra : Digit

Dato : 11-10-02 18:40

»Anders Nielsen« lavede et kragehop, og skrev:

> [...]
|
| Nu kommer der nok en masse beskeder om at jeg bare kan købe den,
| men.... er der en venlig sjæl derude, som evt. ville sende eller

Hej

Jeg kan anbefale at du smutter forbi news:alt.binaries.fonts
Send en request og du skal få :)
Folkene herinde er også ekstremt skrappe til at identificere fonte (og meget
hjælpsomme).

--
/Digit
Har du set Lukas Moodysson's nyeste film »LILJA 4-EVER«?

»Verily, I have often laughed at the weaklings who
thought themselves good because they had no claws.«
F.W.N Thus spoke Zarathustra/Also sprach Zarathustra

Fra : hcma

Dato : 11-10-02 18:58

"Anders Nielsen" <tox@xot.denmark> skrev i en meddelelse
> Hej
>
> Jeg sidder og mangler en font, der hedder Broadway. >
Den ligger som standard i MSWord2000
mvh
HC