Forskel på antal filer v. bræ
Fra : Jørgen Angel

Dato : 11-10-02 14:15

Jeg har brændt en sikkerhedskopi af min systemmappe (9.1). Jeg bootede
fra en anden disk med syst 8.6 på. Vis Info på 9.1-mappen siger den
indeholder 2880 items /emner. I Toast-vinduet (inden brændingen
styartes) stod der at mappen indeholder 2597 files. Når jeg sætter
brændingen i gang skriver den noget i retning af "Copying 2843 files to
cache".

Når jeg efter brændingen siger Vis Info til den brændte CD står der 2938
items / emner.

Er det ikke nogle bemærkelsværdige forskelle? Noget af det skyldes måske
at Items /emner er inkl. mapper mens files ikke tæller mapper eller....?
Men alligevel; 2880 items i systemmappen på harddisken og 2938 items i
systemmappen på på CD'en?
Er der nogen der har en forklaring?

Jørgen