Ligger der egentlig en motherfucker stor b~
Fra : [2900] Jesper Haaber~

Dato : 11-10-02 13:41

Grundet at en eller anden klovn har besluttet at Bond skal have premiere
2 måneder senere i DK end i resten af verden, så er en tur til Malmø jo
ikke noget problem.

--
Med venlig hilsen Jesper )
http://www.gylling.net/

Fra : Peter Lind

Dato : 11-10-02 14:06

"[2900] Jesper Haaber Gylling" <jesper@gylling.net> wrote in message
> Grundet at en eller anden klovn har besluttet at Bond skal have premiere
> 2 måneder senere i DK end i resten af verden, så er en tur til Malmø jo
> ikke noget problem.

Hejsa

Jeg har aldrig været der, så jeg ved ikke om den er motherfucking stor - men
ifølge www.sf.se ligger der en biograf kaldet Royal i Malmö. Den har
følgende (svenske) specifikationer:

Salongen har 682 platser fördelade på 22 rader.
Dubbelsäten finns på rad 20 och 21 de 4 yttersta stolarna på höger och
vänster sida. Rad 22 dubbelsäten på hela raden. Plats för långa ben hela rad
22, plats 5-6 på vänster sida och plats 33-34 på höger sida extremt mycket
plats. Gångar finns på höger och vänster sida, platser intill vägg rad 20-22
höger och vänster sida, salongen har böjda rader. Lutningen i salongen är
bra. Luftkonditionering och hörslinga finns, barnkuddar finns ej. Avstånd
från 1:a rad till duk 7m, dukstorlek 18m x 11m.
Ut/ingång bak på höger och vänster sida, fram på höger sida.

Se mere på: http://www.sf.se/sf/showsal.jsp?sal=2303_20

Men der er sikkert mere end en biograf i Malmö - det var bare lige den side
jeg kunne finde på at kigge på.

mvh
Peter L

Fra : thomas tomcat

Dato : 11-10-02 20:29

mit indspark til Jesper: Jo, der ligger definitivt en bedre-kval-bif i
Malmö.

Jeg ved det fordi Nicolas Barbano skrev i sin tid en anmeldelse
(doublespread i EB) af 'sin oplevelse' med den dengang nye Star Wars 4.

Han er fan af SW og var derfor taget til Malmö, for der kunne han se den i
en sal med overlegen lyd. Det er jo længe siden, måske var det før
Københavnske biffer blev THXgodkendte.

> Plats för långa ben hela rad
> 22,

lyder jo fint. Kansje er det samme biograf, Barbano dengang besøgte?

Pøj pøj.

Fra : Tenzel Kim

Dato : 12-10-02 17:50

thomas tomcat wrote:

> [...]
>
> Han er fan af SW og var derfor taget til Malmö, for der kunne han se den i
> en sal med overlegen lyd. Det er jo længe siden, måske var det før

Tvivler nu lidt på at der fandtes nogen som helst THX godkendte da Star
Wars 4 udkom (med mindre du tænker på Special Editionsne) :)

Tenz.

Fra : thomas tomcat

Dato : 13-10-02 12:38

in article 3DA852B1.50308@hotmail.com, Tenzel Kim at tenzel_kim@hotmail.com
wrote on 12/10/02 18:49:

> Tvivler nu lidt på at der fandtes nogen som helst THX godkendte da Star
> Wars 4 udkom (med mindre du tænker på Special Editionsne)

Næ, jeg tænker ikke på noget specielt. Har kun selv set de tre første , og
kun i de gamle udgaver, som gik i alm. bif.

Og jeg følger heller ikke specielt med i THX o.s.v. Men jeg husker til
gengæld at Barbano (som jeg altid læste, når han skrev om film i EB, for det
var han kraft*@'#! god til) var særdeles oppe at køre over, at han var nødt
til at tage til Malmö, fordi [et eller andet oplevelses-æstetisk aspekt] var
bedre hinsidan...

...at det var lyden, er kun mit gæt.

Ku lisså godt været lærredstørrelsen. Ka ikke huske det.