motor city online
Fra : haubro

Dato : 11-10-02 09:33

er der nogle personer der kan sige mig om man kan købe det spil her i
landet? for det ser for fed ud.

Fra : Jan Jeppesen

Dato : 11-10-02 09:40

Hejsa

"haubro" <haubro@adslhome.dk> skrev i en meddelelse
> er der nogle personer der kan sige mig om man kan købe det spil her i
> landet? for det ser for fed ud.

Du kan købe det ved www.betafon.dk , jeg har også ledt efter det, har dog
ikke
fået taget mig sammen til at købe det, men har da fundet et sted hvor det
kunne købes.

Hilsen

Jan Jeppesen

Fra : iddqd@worldonline.dk

Dato : 11-10-02 16:21

haubro wrote:
> er der nogle personer der kan sige mig om man kan købe det spil her i
> landet? for det ser for fed ud.

Læs et par anmeldelser inden du kaster penge efter det, jeg var med til
den åbne beta og det skuffede fælt.

Køb helllere NFS Porsche, der er et god multiplayer aktivitet og
samtidig et ret godt single player scenarie.

Mvh

Bruno

Fra : Henrik

Dato : 11-10-02 17:51

<iddqd@worldonline.dk> wrote in message

> [...]
> den åbne beta og det skuffede fælt.
>
> Køb helllere NFS Porsche, der er et god multiplayer aktivitet og
> samtidig et ret godt single player scenarie.

Jeg prøvede også beta-versionen der kørte gratis på nettet og som stor NFS
fan blev jeg meget skuffet, jeg spillede det et par gange og så blev det
slettet.
Nu kommer der jo snart et nyt NFS spil, så det er nok værd at overveje
istedet eller også tag et af de gamle Porsche eller Hot Pursuit, de virker
fint også på nettet.

Mvh
Henrik

Fra : DWM

Dato : 12-10-02 18:49

Var også beta tester på spillet og kan klart anbefale det hvis man
er til spil ala de gamle streetrod på C64 og Amiga. Er også NFS fan
ligesom Henrik men vil til enhver tid vælge Motorcity Online fremfor
et hvert NFS spil der til dato er udkommet. Hvorfor? Fordi at det
er _anderledes_ og det er bestemt noget der er brug for indenfor
den genre. Eneste minus jeg har at sige er at det ikke ligefrem er
billigt at spille. 500kr for spillet hos betafon + $10 per måned.
Tilgengæld er der rigtige mange timer i det spil.
Det vil være optimalt at bruge analogue rat eller joypad i spillet
men man kan uden problemer bruge keyboard hvis man ikke har
andet.

/Kenneth Iversen