nu osse med
Fra : j sø

Dato : 11-10-02 06:22

endnu en grund til at besøge http://www.sidenomhunde.dk den har fået sit
eget debatforum. iøjeblikket om halekupering.når men i bør selv kigge på
siden.,
læs osse baggrund nederest på siden .
hej hej

Fra : Trine Kornum Christi~

Dato : 11-10-02 07:59

"j sø" <warnix@mail.tdcadsl.dk> writes:

> endnu en grund til at besøge http://www.sidenomhunde.dk den har fået sit
> eget debatforum. iøjeblikket om halekupering.når men i bør selv kigge på
> [...]

Det her er ved at udvikle sig til reklame/spam. Læs venligst
http://www.usenet.dk

Mvh Trine

http://usenet.dk
http://www.triane.dk, hvis du mangler et sted at sove i Nordjylland

Fra : Anne-Marie Prange Ma~

Dato : 11-10-02 08:59

> Det her er ved at udvikle sig til reklame/spam. Læs venligst
> http://www.usenet.dk

Tak Trine .. rart der endelig var en der tog bladet fra munden .. og
såe god er siden nu da heller ikke synes jeg i al fald ikke ...
havengodweekendhils fra Ami

Fra : Winther

Dato : 11-10-02 08:49

"j sø" <warnix@mail.tdcadsl.dk> skrev i en meddelelse
> endnu en grund til at besøge http://www.sidenomhunde.dk den har fået sit
> eget debatforum. iøjeblikket om halekupering.når men i bør selv kigge på
> [...]
Vi har fattet at du har lavet en hjemmeside, jeg kan fint acceptere det
første gang, men bliv ikke ved med at spamme os, hvis det er det eneste du
vil bidrage med i NG

Vh. Winther

Fra : Dorthe Prip Lahrmann

Dato : 11-10-02 09:34

Altså ven, nu må det være nok!
Det er reklame, som ikke hører hjemme i denne gruppe, tilmed reklame før
noget rigtigt hø! Når jeg går ind på linket (med Netscape), får jeg en side
med en hamrende grim, skarp blå side, og små tegn i alle billederne med en
besked om at hente en plug-in for overhovedet at kunne se dem. Desuden er
siden dobbelt så bred som min ellers pænt store skærm. I mine øjne =
fuldstændig ubrugelig side!
Dorthe

"j sø" skriver:

Fra : j sø

Dato : 11-10-02 20:15

ja ok. sorry. det var nu ikke sådan ment . men i tager det jo ilde op og
skal ikke hører nærmerer. jeg har desvære ikke lavet siden og syntes at det
var en god side., men negativ kan man altid være jo . det er noget af det
letteste. at være. tak for alle de søde ord . og farvel og undskyld ,