Gebyr NF!!!!!
Fra : Morten Bowman Hansen

Dato : 11-10-02 00:11

Hejsa
Hallo det er sq først idag jeg ligger mærke til at der nu også er 5,-
gebyr på billetter bestilt over nettet!!

De er kraftstejlme nogen svin er de!! Undskyld mit franske!!!
Kunne vi ikke organisere en strejke i nogle måneder så vi kan tvinge
dem til at ændre deres politik.
Jeg er vild med film, men den måde NF kører biksen på gør mig f.......
pissesur.

Morten
morten@bowman.dk

Fra : C. H. Engelbrecht

Dato : 11-10-02 04:54

Så, køl nu ned...
Hvad koster det ekstra at booke billetter over telefonen?

Fra : Jan Richardy

Dato : 11-10-02 09:42

"C. H. Engelbrecht" <chrisengeldk@dkik.dk> wrote in message
> Så, køl nu ned...
> Hvad koster det ekstra at booke billetter over telefonen?

Så må det vel være steget til 10 kroner. IT BETTER BE !

Jeg synes også, at det er noget svineri, at det nu pludselig koster penge at
booke over nettet. Da de lancerede deres første (og bedre) booking-side, var
argumentet, at man sparede den femmer man gav for at ringe bestillingen ind,
hvis man brugte nettet og sparede dem for besværet. Jeg ved ikke om
argumentet er, at vi brugere nu skal betale for udviklingen af den gang
MAKVÆRK de kalder en booking-side.

Så nu koster det del vel 135,- kroner at tage 2 personer i biografen en
hverdagsaften. JESUS !! Det varer ikke længe, før det næsten bedre kan
betale sig at købe Region 1 dvd'en i stedet. Det hænger ikke sammen ...

Hvem stemmer for at vi hacker siden og smider et svinerbanner op derpå?

---

Jan Richardy

"Hey, I'm telling you, the pigman is alive!"
.... more sein-quotes on www.richardy.dk

Fra : Morten Bowman Hansen

Dato : 11-10-02 11:59

On Fri, 11 Oct 2002 10:41:57 +0200, "Jan Richardy"
<usenet@richardy.dk> wrote:

> [...]
>hverdagsaften. JESUS !! Det varer ikke længe, før det næsten bedre kan
>betale sig at købe Region 1 dvd'en i stedet. Det hænger ikke sammen ...

140,-!!

>Hvem stemmer for at vi hacker siden og smider et svinerbanner op derpå?

Hep!

Fra : Morten Bowman Hansen

Dato : 11-10-02 12:10

On Fri, 11 Oct 2002 03:54:19 -0000, "C. H. Engelbrecht"
<chrisengeldk@dkik.dk> wrote:

>Så, køl nu ned...
>Hvad koster det ekstra at booke billetter over telefonen?

Det samme tror jeg, men de fandt vel ud af at succesen med nettet var
for stor og tjente derfor færre penge end de regnede med.

Morten
morten@bowman.dk

Fra : // Overby

Dato : 11-10-02 18:27

Et lille sjovt eksempel fra Næstved. Hvis man ringer ned og ulejliggøre
biograf personalet og bestiller sin billet er det gratis - går man på nettet
koster det 5,-... Sjovt nok, troede ellers at internet bestilligerne ,
sparede biografen for nogle penge, men dem skal de åbenbart selv og MERE
TIL...

Daniel