hvordan?
Fra : Camilla Baird

Dato : 10-10-02 19:53

Hvordan foreslår man, at der sættes en link til en af hjemmesidens mange
gode linksider?
Jeg ser, at "vi" har en link om FIP til Orion Foundation, som er en
vældig god side om FIP. Der findes også en anden meget god og anbefalet
side om FIP - nemlig Dr. Diane D. Addie's Feline Infectious Peronitis
and Coronavirus Website http://www.dr-addie.com/ Den synes jeg, vi også
skal linke til.

Med venlig hilsen
Camilla Baird
- Tøm kattebakken ved privat svar

Fra : maz

Dato : 10-10-02 19:56

Enig...rigtig gode og forståelige forklaringer på hendes hjemmeside...
Mener også, at vi bør linke til .hendes hjemmeside
maria

Fra : marianne hellemose

Dato : 10-10-02 22:45

Hej Camilla og Maria
Så er Addie's link om FIP og Coronavirus kommet på
hjemmesiden

--
Marianne

Hellemose Somali
hellemose.som@paradis.tdcadsl.dk

Fra : Camilla Baird

Dato : 10-10-02 22:57

On 10/10/2002 23:44, in article ao4scl$r8n$1@sunsite.dk, "marianne
hellemose" <hellemose.som@paradis.tdcadsl.dk> wrote:

> Hej Camilla og Maria
> Så er Addie's link om FIP og Coronavirus kommet på
> hjemmesiden

TAK, Marianne! Er det dig man skal skrive til re links? Det fremgår (så vidt
jeg kan se) ingen steder...
--
Camilla Baird
Primpraus Korater http://www.korat.dk

Fra : marianne hellemose

Dato : 10-10-02 23:01

Jeg tror såmænd bare at den af os der falder over en
"ønske" link først, sætter den på, der har ikke været nogen officiel
udnævnelse eller lønforhøjelse *GGG*

Fra : Camilla Baird

Dato : 10-10-02 23:05

On 11/10/2002 00:01, in article ao4tbm$72f$1@sunsite.dk, "marianne
> [...]

> Jeg tror såmænd bare at den af os der falder over en
> "ønske" link først, sætter den på, der har ikke været nogen officiel

Dvs dem, der er blevet udnævnt til redaktører eller forfattere, kan sætte
links på (hvem er det I øvrigt? *nysgerrig*)? For jeg kan da ikke selv sætte
et link på, vel? Eller kan jeg? Hvis jeg kan, hvordan gør jeg?

Fra : Camilla Baird

Dato : 10-10-02 23:19

> Hej Camilla og Maria
> Så er Addie's link om FIP og Coronavirus kommet på
> hjemmesiden
>
> --
> Marianne

Jeg er ikke i tvivl om, at du har sat linken på, men jeg kan ikke se den
på sygdomssiden (hvor den ville høre mest naturligt hjemme IMHO)...
Tager det lidt tid inden opdateringer på siden kan ses? eller er det mon
min browser der driller?

Fra : maz

Dato : 11-10-02 06:45

Har tjekket her til morgen - ser ikke ud til ,at den er opdateret? Kan i
hvertfald ikke finde den..

Fra : marianne hellemose

Dato : 11-10-02 08:27

Hmm jeg checkede lige og næh det var der ikke, så
jeg har sat den på OG checket, nu er den der.
Ja man skal have "forfatter" status, det får man ved at sende vores "moster"
en mail

Fra : Camilla Baird

Dato : 11-10-02 11:09

> [...]
> jeg har sat den på OG checket, nu er den der.
> Ja man skal have 'forfatter' status, det får man ved at sende vores 'moster'

Tak for det!

Fra : maz

Dato : 11-10-02 12:47

Jep...nu virker det..herligt, tak