Kan man lave en stor *.dmg fil ...
Fra : Jim Heller Damgaard

Dato : 10-10-02 19:10

om til Iso så man kan brænde den, jeg har ikke brænder på min bærebare
ibook, men jeg har på min pc hvordan gør jeg ???

Mvh

Jim

Fra : Tom

Dato : 10-10-02 23:18

Hvorfor laver du ikke blot en iso og ligger .dmg på denne ?
Skal du bruge applikationen på en PC !?
Hvis du skal bruge det der er "inde i iso en kan du jo blot vælge at "PC
formatere" din CD så kan du jo åbne den på din PC!?
Tom

On 10/10/02 20:09, in article
3da5c276$0$32608$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk, "Jim Heller Damgaard"

Fra : Jesper

Dato : 11-10-02 10:20

> [...]

> om til Iso så man kan brænde den, jeg har ikke brænder på min bærebare
> ibook, men jeg har på min pc hvordan gør jeg ???

Flytter den over på en mac med OS X og brænder den dér, fordi der er
ikke noget der kan åbne/konverterer .dmg til Windows.
--
Jesper
em@il -> pinebox {a} myrealbox [dot] com