Myst3 Edanna Fugl-problem
Fra : Steffen Berg

Dato : 10-10-02 18:26

Hej. Jeg er igang med at spille myst 3 og har et problem. Jeg er i Edanna.
Jeg er kommet til det sted, hvor man jeg næsten har befriet fuglen(tror jeg
nok). Man skal bruge en lysblomst til at aktivere en anden lysblomst. Denne
aktiverer et "tunge-blad" der gør det muligt at komme over på den anden
side. Herovre skal jeg rette endnu en lysblomst, mod en sol-blomst. Derefter
skal jeg tilbage, rette den første blomst mod en tredje blomst, som er
rettet mod blomsten jeg lige rettede mod lys-blomsten. (Undskyld vis det her
er forvirende) Problemet er, at jeg tilsydenladende ikke er god nok til at
rette lys-blomsten mod sol-blomsten. Der skulle ikke være nogen der kendte
et sted, hvor man kan finde et screen-shot der viser præcist hvordab
blomsten skal rettes.

Og på forhånd tak
Kenneth Berg

Fra : Karsten Feddersen

Dato : 10-10-02 18:11

Hej Steffen

Steffen Berg wrote:
> Hej. Jeg er igang med at spille myst 3 og har et problem.

Eet, bare vent.

> [...]
> rette lys-blomsten mod sol-blomsten. Der skulle ikke være nogen der kendte
> et sted, hvor man kan finde et screen-shot der viser præcist hvordab

Havde samme problem da vi spillede den.
Vi fandt hjælp her:
http://home.satx.rr.com/adventuregamers/myst3exilewt/MYST3WT.html
Problemet er nu at det er meget fristende at smugkigge lidt hvis man er
kørt fast.
Rigtig god fornøjelse

Med venlig hilsen
Marianne Feddersen