NHL 2003
Fra : Mads Jakobsen

Dato : 10-10-02 15:22

Nogen der har prøvet demo?
Den forbedring, som springer i øjnene, er målmanden, som er blevet væsentlig
mere levende.
Det samme er pucken inde foran mål. Den hopper og danser, mens målmanden
vrider og kaster sig
rundt på isen. Ellers synes jeg nu ikke, at der er andre ting, som er blevet
forbedret, eller er jeg
forkert på den???
Skulle gerne få spillet hjem fra USA i morgen eller lørdag - glæder mig, og
det bliver så fedt!

Fra : Mikael Schøler

Dato : 10-10-02 15:26

"Mads Jakobsen" <madsjakob@hotmail.com> wrote in message
> [...]
> forbedret, eller er jeg
> forkert på den???
> Skulle gerne få spillet hjem fra USA i morgen eller lørdag - glæder mig,

Ved du hvornår den kommer til Danmark?

Fra : Ukendt

Dato : 10-10-02 17:06

dato 17-10-2002 ca.

Fra : Dopedog

Dato : 10-10-02 21:39

> [...]
> forbedret, eller er jeg
> forkert på den???
> Skulle gerne få spillet hjem fra USA i morgen eller lørdag - glæder mig,

Spillet minder UTROLIGT meget om NHL 2002 (surprise surprise) men bare vent,
for hver kamp (nogen gange for hver anden eller tredje kamp) kommer der en
ny fed detalje hist og her ... jeg synes ikke det er 350 kroner værd hvis
man har 2002'eren men hvis man IKKE har 2002'eren, SÅ er det :)

-Ronnie

Fra : Mikael Schøler

Dato : 11-10-02 00:43

"Dopedog" <dopedog@ofir.dk> wrote in message
> [...]
> ny fed detalje hist og her ... jeg synes ikke det er 350 kroner værd hvis
> man har 2002'eren men hvis man IKKE har 2002'eren, SÅ er det :)

Well jeg er desværre lidt af en sucker til de spil her, såååå ender jo nok
med at købe det..

Mikael

Fra : Mads Jakobsen

Dato : 11-10-02 08:51

> [...]
> ny fed detalje hist og her ... jeg synes ikke det er 350 kroner værd hvis
> man har 2002'eren men hvis man IKKE har 2002'eren, SÅ er det :)

Det er rigtigt! Der er ikke mange ting i NHL 2k3, som er forskellige fra
2k2.
En detalje, som jeg synes er fed, er, at sidste minut i 3. periode rent
faktisk varer et minut,
og f.eks. ikke 15 sek. Så har man tid til at tage målmanden ud og få udbytte
af dette, hvis
man er bagud (men det er man sæføli ikke

Fra : Dopedog

Dato : 11-10-02 09:47

> [...]
udbytte
> af dette, hvis
> man er bagud (men det er man sæføli ikke

Kun nogen gange .....

-Ronnie

Fra : Jesper Barrit

Dato : 11-10-02 10:09

> Ellers synes jeg nu ikke, at der er andre ting, som er blevet
> forbedret, eller er jeg
> forkert på den???

Du glemmer den manuelle full-control-deke-button (eller hvad den nu hedder).
En meget stor forandring i forhold til de foregående spil i serien.

Den er lidt svær at bruge i starten, men med tiden bliver den kanon, når man
har en break-away. Især, hvis det er en af de gode spillere, der er alene
med målmanden.

Desuden er det også blevet mere realistisk, idet spillerne ikke nødvendigvis
flyver til højre og venstre hver gang man tackler.

Jesper Barrit