Tilbagelevering af defekt vare
Fra : Bach

Dato : 10-10-02 14:06

Hejsa NG,
Jeg har været så uheldig at købe et sæt sourround speakers til min computer.
Jeg købte sættet første gang midt i august, fik sættet hjem og tilsluttet,
det virkede så ikke efter hensigten, og jeg returnere det til den
internetshop som jeg har købt det ved, der går så omkring 1½ mdr inden de
får sig snøvlet sammen til at sende migh et nyt sæt, som jeg liger modtoig
igår, men der er stadig den samme fejl, selvom det er et andet sæt. Mit
spørgsmål er nu, kan jeg kræve mine penge tilbage af firmaet, inkl de
udgifter jeg måtte have iform af at jeg har betalt for at sende varen retur
2 gange nu, eller kan jeg kun kræve at de tilbagebetaler mig det beløb som
sættet har kostet ?

Med venlig hilsen
Bo Bach Jensen

--

Med venlige hilsner
Bo Bach Jensen

My mail reader can beat up your mail reader.