tandpasta?
Fra : Pia J

Dato : 10-10-02 10:34

Når I køber tandpasta med leversmag, hvilket mærke taler vi så om?

Har netop afprøvet nedenstående fra Specicare på 2 hunde og 2 katte samt
mig selv med følgende resultat:

http://www.dyrlaegevagten.com/shopframe.cfm?id=284&sprog=1&item=yes

Max: ADBADFØJ! Vrider og vender sig og kniber munden sammen (svært at holde
43 kg maset ned i gulvet)

Molly: Jeg får lov at børste hvorefter hun slukøret med et bebredende blik
lusker ud i bryggerset og lægger sig. Og dette er hunden som slubrer
Artroflex i sig med velbehag (smager som flydende karamel med salt, ydr)

Felix og Hannibal: LA VÆR! Du har ødelagt vore fine dejlige pink tandbørste
med Disney motiv! Dyb foragt. Vi vil aldrig lege med den mere.

Pia: det ligner noget fra tandlægen. Det LUGTER af tandlæge. Det smager af
tandlæge...

Suk - det bliver sjovt - tuben er stor! Hvor leversmagen har gemt sig ved
vist kun Specicare.

:Pia

Fra : Lisbeth Hviid Jakobs~

Dato : 10-10-02 12:31

> [...]
> tandlæge...
>
> Suk - det bliver sjovt - tuben er stor! Hvor leversmagen har gemt sig ved

Hej Pia.

*G* Jeg er fuld af beundring over at du ligefrem selv har SMAGT på det.

(siger hende der engang har prøvesmagt Whiskas fordi det DUFTEDE
godt...adr)

Måske har jeg misset et eller andet, men... hvorfor skal dyrene ha'
børstet tænder i det hele taget?

Hilsen
Lisbeth
--
http://cutiecats.dk

Fra : Pia J

Dato : 10-10-02 12:42

"Lisbeth Hviid Jakobsen" <hviid-jakobsen@stofanet.dk> wrote in message
> Måske har jeg misset et eller andet, men... hvorfor skal dyrene ha'
> børstet tænder i det hele taget?

Tandsten - hundene får ikke kødben så ofte i øjeblikket - eller for kattenes
vedkommende så de er vant til det, hvis der skulle opstå problemer med
tandkød.

:Pia

Fra : Mette B. Rahm

Dato : 13-10-02 21:15

Hej Pia
Jeg ville ikke udsætte mine katte for leversmag *grin* Så jeg bestilte
tandpasta hjem med kyllingesmag, fra min dyrlæge
De virker som om de godt kan lide smagen. Tandbørsten jeg bruger er sådan en
speciel en til at sætte på fingeren så kan man nemmere arbejde inden i
munden på dyret

Held og lykke

Mette

--
-----
Gillian's Norske Skovkatte

Fra : Pia J

Dato : 14-10-02 05:25

Smager den så også af kylling? Nu kommer jeg ikke så ofte forbi en dyrlæge,
så jeg bestilte hvad jeg kunne finde. Og det smager kun af kemikalier.

Smart tandbørste.

:Pia