Grafikkort
Fijala 2911
phg1 1758
mere ang. nv4_disp BSOD
Fra : dion

Dato : 09-10-02 23:23

Jeg har nu været plaget af den i så lang tid at jeg snart skifter mit nvidiakort ud
til ATI. Har en Dell Dimension PIII med BXchipsæt. Har prøvet 20 forskellige drivere.
det gør ingen forskel.
Den BSOD jeg har oplevet (i gennemsnit engang ugentlig) kom tit i starten, mens
CDdrevet skulle læse en CD. Så hænger det hele og jeg tror at det er CDdrevet som
kokser..... Efter 20-30 sek. kommer BSOD som lægger skylden på nv4-disp driveren.
Et sted på nettet har jeg læst fra en, der sagde at det skyldes en for svag
strømforsyning. Det er lige før jeg tror på det. Men da det er en speciel Dell PSU,
jeg har er den dyr at erstatte. Det er billigere at købe en ati radeon.

Fra : M.N.

Dato : 10-10-02 08:49

"dion" <wrong@spam.out> wrote in message
> [...]
Dell PSU,
> jeg har er den dyr at erstatte. Det er billigere at købe en ati radeon.

Og hvad er der lige der er speciel ved en Dell PSU?

Mogens

Fra : Bernhard Ege

Dato : 10-10-02 19:21

"M.N." <mogens"fjern dette"@dbs.dk> wrote in message

> [...]
> svag
> Dell PSU,
>
> Og hvad er der lige der er speciel ved en Dell PSU?

Der er vist noget med at ledningerne er forbundet anderledes i stikket,
men jeg ved ikke om de er holdt op med det.

mvh Bernhard