Jeg skylder både Speednames og UNI2 og jer der også har problemet en
opfølgning.
Jeg er nu kommet i dialog med Speednames. Ikke bare dialog men daglig
dialog, så der er jo godt. Jeg er også i dialog med UNI2.
Og Speednames og UNI2 er i dialog med hinanden. De startede med at
give hinanden skylden men efter at Speednames fandt ud af at jeg også
taler med UNI2 så ser det ud til at der arbejdes seriøst på tingene.
Jeg tror allerede at der er arbejdet på noget i begge ender og hele
dagen idag er emails blevet forwarded til min UNI2 account på få
sekunder. Jeg bliver ved med at følge op indtil jeg har fået at vide
at problemet er permanent løst. Skulle det tage et par uger at løse
problemet så lever jeg gerne med det. Bare der er dialog så finder man
sig egentlig i meget som kunde.
Så der er lys forude. I andre der også har problemet skal måske lige
prøve at se om løsningen på mit problem også er løsningen på jeres.
Ellers synes jeg at i skal henvende jer igen. Men lad os lige se tiden
an en enkelt dag mere. Jeg er forsigtigt optimistisk nu.
Jeg skal i denne forbindelse nævne at UNI2 altid svarer på mine
support emails 2-3 timer efter at de modtager dem. Det er flot.
Man får alligevel noget for pengene.
(Nu mangler jeg bare at de får web baseret email
).
Jeg vender tilbage når jeg har mere nyt. Jeg svarer også jer der har
skrevet direkte til mig senere i aften når jeg har spist. Jeg sætter
virkelig pris på jeres emails og jeg skal nok prøve at hjælpe jer.
Kenneth
--
Kenneth Lavrsen
Glostrup, Denmark
kjl@inet.uni2.dk