win32 ( frames )
Fra : glenn007

Dato : 09-10-02 21:56

Hejsa,

Jeg er ny i dette c++ og prøver at få lavet en win32 api som deller et
almindeligt vindue op 3 dele ( et stort foroven ( vandret ) og 2
forneden.
MEN jeg er gået helt kold og ville være taknemmelig hvis der var en der
lå inde med et eksemple jeg kan se på så kan smukigge på.
Det må meget gerne være komemnteret på en eller anden måde så jeg lære
noget mere af det.

håber der er en der har tid til en nybegynder
Mvh.
Glen

http://www.kandu.dk/

Fra : Rune Klausen

Dato : 11-10-02 00:30

"glenn007" <glenn007.news@kandu.dk> wrote in message
> [...]
> lå inde med et eksemple jeg kan se på så kan smukigge på.
> Det må meget gerne være komemnteret på en eller anden måde så jeg lære

Start med at lave nogle simple programmer, for at laves windows ting er
hules besværligt, jeg har programmeret c++ i snart 2 måneder, og jeg er nået
til at lave LinkedLists, og jeg synes til tider det kan være svært, men tag
det stille og roligt til at starte med, du lærste heller ikke at gå perfekt
på 1 dag :)

For der er ikke noget værre end at sidde fast i noget kode, som man ikke
aner hvad man skal gøre.

-Rune