Andet multimedie
bentjuul 3670
Morph program søges
Fra : Morten Larsen

Dato : 09-10-02 18:38

Hej

Jeg havde en gang for længe siden et program der
vist nok fulgte med "Komputer for alle" dengang jeg
havde min 486dx'er.

Det kunne lave et billed om til et andet i en glidende overgang,
hvor man selv angav hvilke punkter på billede1 der skulle ende
i billede2. Det tog flere timer dengang at lave en "film" på
10 sek.
Men nu er der jo krafter bag, så jeg mangler programmet, eller lign

Jeg fandt noget lign på tucows, men jeg vil gerne have et
hvor jeg først markerer eet punkt på billede1 og derefter markerer
slutpunkt på billed2 osv. osv.

Nogle forslag, gerne freeware.

Morten

Fra : Lars Jørgensen

Dato : 09-10-02 19:19

Morten Larsen skrev bl.a.:

> [...]
> 10 sek.
> Men nu er der jo krafter bag, så jeg mangler programmet, eller lign

Prøv evt. den her (shareware)
http://www.asahi-net.or.jp/~FX6M-FJMY/mop00e.html

--
Lars

Fra : Morten Larsen

Dato : 09-10-02 20:55

> Prøv evt. den her (shareware)
> http://www.asahi-net.or.jp/~FX6M-FJMY/mop00e.html
>
> --
> Lars

Ja - det ligner meget, men enten kan jeg ikke
finde ud af at bruge det, eller også, så er der
ikke den mulighed for feks at have to portrætter, og
så først markere et venstre øje på portræt1, derefter på
venstre øje på portræt2, og så lave min morph, hvor portræt1's
øje langsomt bliver til portræt2's ? dvs at feks skrumper en fed
mand ind til en slank,(selvfølgelig med en masse forarbejde med
at angive punkter) Det kunne mit gamle program som kom
med et gammelt "Komputer for alle" Sikkert på floppydisk, da
det er nogle år siden. Satans, at jeg har drevet alt det gamle "lort" ud

Morten

Fra : Morten Larsen

Dato : 09-10-02 21:35

"Morten Larsen" <hos@larsenNOSPAM.tdcadsl.dk> skrev i en meddelelse

> Ja - det ligner meget, men enten kan jeg ikke
> finde ud af at bruge det, eller også, så er der

Jow for fanden, det er jo nok det samme program son i gamle dage,
jeg kiggede lige på een af de sambles der følger med, og nu kan
jeg genkende markeringerne osv. men måske jeg skal registrere før
jeg kan sætte punkter ind på mine egne billeder ? Jeg kan bare ikke forstå
hvorfor den lå med i et blad en gang hvor den virkede ? Er det
mig der bare ikke fatter hvordan programmet virker længere ?

Morten

Fra : Digit

Dato : 09-10-02 20:32

»Morten Larsen« lavede et kragehop, og skrev:

> [...]
| 10 sek.
| Men nu er der jo krafter bag, så jeg mangler programmet, eller lign

Jeg legede engang med et program der hed 'Morpheus Morpher' (freeware). Det
kan svjh. det du efterspørger. Jeg prøvede at søge efter det via Google, men
uden resulatet.
Ellers fandt jeg dette link <http://www.bakker.org/cfm/graphics11.htm> som
har flere links til freeware morphers.

--
/Digit
Har du set Lukas Moodysson's nyeste film »LILJA 4-EVER«?

»Verily, I have often laughed at the weaklings who
thought themselves good because they had no claws.«
F.W.N Thus spoke Zarathustra/Also sprach Zarathustra

Fra : Morten Larsen

Dato : 09-10-02 22:06

> Hej
>
> Jeg havde en gang for længe siden et program der
> vist nok fulgte med "Komputer for alle" dengang jeg
> havde min 486dx'er.

bla bla - klip

Nu virker det med det anbefalede program, af en eller anden årsag,
så tak til dem der har svaret.

Morten