underlig support hos get2net
Fra : Peter T.

Dato : 11-01-01 21:02

Fik en pudsig historie fra en på IRC, som er get2net kunde:

Han ringer iaften kl. 20:01 til get2net support på 77307730, som der er
telefonsvarer på. Han får at vide at support er lukket for idag efter
kl 20:00, på trods af at de skulle have åbent på dette nr. mellem 8 og
23 ifølge deres hjemmeside. Han bliver her henvist til 90238023, som
koster 5 kr i minuttet. Han ringer til dette nr. og her siger
supporteren at han skal ringe på 77307730, som var det nummer han
ringede til første gang! Det gør han så og det er samme supporter fra
90238023, som løfter røret. :)
Ham jeg kender, undrer sig en del (forståeligt nok) og supporteren
forklarer at det har noget med fakturering at gøre.

Uhm...

--
Peter T.

Fra : Troels Christiansen

Dato : 11-01-01 22:24

> [...]
> Ham jeg kender, undrer sig en del (forståeligt nok) og supporteren
> forklarer at det har noget med fakturering at gøre.

Lyder da meget rimeligt... 90 numre koster penge defineret af abonnenten,
hvorimod 77 numre har en fast takst fra telefonudbyderen, og er
sandsynligvis max 29 ører pr minut.
Han gør bare kunden en tjeneste. De har nok haft lidt rod med
telefonsystemet.

--
Mvh.
Troels Christiansen

Jeg repræsenterer ved alle udtalelser
kun mig selv og ikke Tele Danmark Internet.

Fra : Peter T.

Dato : 11-01-01 22:45

In article <cqp76.1123$y6.42156@news101.telia.com>, troels@mail.dk
says...

> [...]
> sandsynligvis max 29 ører pr minut.
> Han gør bare kunden en tjeneste. De har nok haft lidt rod med

Det må man håbe. Dog er der tvivlen om den reelle åbningstid af
supportnummeret og spørgsmålet om 'faktureringen', som ikke kunne
uddybes.

--
Peter T.
Finsk er sundt!

Fra : Troels Christiansen

Dato : 11-01-01 23:14

> Det må man håbe. Dog er der tvivlen om den reelle åbningstid af
> supportnummeret og spørgsmålet om 'faktureringen', som ikke kunne
> uddybes.

Det der med fakturering lyder mærkeligt, må man sige.

Fra : Dennis Andersen

Dato : 13-01-01 11:21

> Han får at vide at support er lukket for idag efter kl 20:00,
> på trods af at de skulle have åbent på dette nr. mellem 8 og
> 23 ifølge deres hjemmeside.

Jeg er ikke helt sikker, men jeg mener at get2net engang lavede
deres priser lidt om, således at hvis man ringer efter kl. 20
koster det 5 kr. pr. min, men hvis man ringer før, koster det
almindelig takst.

Dennis Andersen
deniande@12move.dk