Betændt talgkirtel????
Fra : Søren Houlberg

Dato : 09-10-02 16:23

Hej Alle!

Min lille (store ) hund ligger her og er så stakkels fordi den lige har
fået opereret en betændt talgkirtel væk (Heldigvis ikke kræft

Er der nogen af Jer der har kendt til problemet med betændte talgkirtler -
jeg er vældig interesseret i om det er noget hun (hunden) har tænkt sog at
gentage i det uendelige?

Hilsen
Mette Sofie (og Eyla som er ret ligeglad med alt ligenu - vil bare hygges om
og ha guffer og nussekram )

Fra : Carina Enevoldsen

Dato : 09-10-02 20:23

Hvordan udarter en betændt talgkirtel sig????
(hvordan ser den ud)
/Carina

Fra : Søren Houlberg

Dato : 09-10-02 22:04

Hej!

Øhhhh......

Det var en knudeagtig dims som sad under huden og virkede kræft-agtig. En
lille rund kugle - først troede jeg det var et "sår" efter et bid
(hjørnetand) eller måske efterveer fra tægebid. Den blev imidlertid bare
større og efter 2 uger fik jeg hende til dyrlæge som villle fjerne den ugen
efter. Den nåede at begynde at væske lidt inden den blev fjernet i dag.

Hvordan den oprindeligt starter ved jeg ikke.

Hilsen
mette Sofie

Fra : Søs D. Jensen

Dato : 12-10-02 22:54

Jeg ved ikke om det er det samme. Men der er en artikel om hudproblemer i
Hunden i denne måned. Dyrlægen fra KVl siger, at bylder er et meget udbredt
problem hos store hunde. Det er en virkelig god - og skræmmende artikel.

KH
Søs

Søren Houlberg <skodfilter@mail.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:3da499c1$0$18580$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk...