Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Manual tol Nikon Coolpix 4500
Fra : Søren

Dato : 09-10-02 15:14

Jeg har spurgt til dette før her i gruppen men behøver lige lidt mere hjælp.
Jeg har købt et Nikon Coolpix 4500 i Danmark (Århus), som blev leveret med
en Tysk og Engelsk manual.
Der hvor jeg har købt det påstår de at det ikke bliver leveret med en Dansk
manual. Jeg har dog set det i en Photo Care forretning hvor der var Dansk
manual med. Min forhandler påstår at Photo Care selv har oversat manuel til
Dansk.

Er der nogen der kan hjælpe mig !!. Er der noget der har købt dette kamera i
en anden forretning end Photo Care, og var der en Dansk manual med ?

Jeg vil utrolig gerne have fat i en Dansk manual til dette kamera. Photo
Care vil ikke sælge den selvstændigt.

Med venlig hilsen

Søren

Fra : Carsten Øhlenschlæge~

Dato : 09-10-02 15:53

Søren wrote:

> Er der nogen der kan hjælpe mig !!. Er der noget der har købt dette kamera i
> en anden forretning end Photo Care, og var der en Dansk manual med ?

Hej Søren.

Jeg købte et Nikon Coolpix 4500 hos Fotoshoppen (www.laurasmussen.dk) og
der fulgte en dansk, en engelsk og en tysk manual med så din
fotoforhandler fortæller dig ikke sandheden. Er du sikker på at han har
købt kameraet igennem Dansk Foto Agentur?

--
Med Venlig Hilsen
Carsten Øhlenschlæger

E-Mail : coe@conix.dk
WWW : www.conix.dk

"ERRARE HUMANUM EST, IGNOSCERE DIVINUM"

Fra : Søren

Dato : 09-10-02 17:53

"Carsten Øhlenschlæger" <coe@conix.dk> skrev i en meddelelse
Søren wrote:

Er du sikker på at han har købt kameraet igennem Dansk Foto Agentur?

Jeg ved ikke hvor de har købt kameraet. Jeg har blot bestilt et kamera som
jeg syntes godt om. Det er købt hos Computerstore.

Hvad skal jeg gøre ved sagen.

Søren

Fra : Carsten Øhlenschlæge~

Dato : 09-10-02 19:49

Søren wrote:

> Hvad skal jeg gøre ved sagen?

Jeg ved ikke om du kan forlange en dansk manual af forhandleren. Det
kommer jo an på hvad købeloven siger om sådanne sager og det har jeg
ikke det store kendskab til. Men du kunne jo prøve at kontakte Dansk
Foto Agentur og høre om de vil sende dig en dansk manual til fornuftige
penge.

Kontaktinfo står på denne side...
http://www.dfa-as.dk/default.asp?id=176

Håber at det hjælper.