Webshop
Fra : BJ

Dato : 09-10-02 14:45

Hejsa!

Jeg skal til at lave en lille Webshop på en hjemmeside. Med salg af 20-30
emner. Foreløbigt kun med salg pr. efterkrav. Jeg bruger for det meste
FF2000
Nogen ideer til sådan et projekt ?

Hilsen Bo

Fra : BJ

Dato : 09-10-02 14:57

> FF2000

FP2000 skulle der have stået :-]

/bj

Fra : Ulrik Friis

Dato : 10-10-02 09:32

"BJ" <bo@pc.dk> skrev i en meddelelse

> FP2000 skulle der have stået :-]

Ja - fint nok. Ideerne må du altså selv producere. Når de så skal føres ud i
livet via FrontPage og du løber ind i problemer, så kom igen.

mvh
Ulrik

Fra : Wierd-Al

Dato : 10-10-02 13:45

Hej....
Du kan nemt oprette en gratis på www.ait2000.com .Den er meget nem at sætte
op.
Smid mig en mail hvis du ønsker hjælp....Se et eksempel på www.venditio.dk .
Der er den brugt...
Wierd-Al

Fra : Leon Jessen

Dato : 10-10-02 17:31

"Ulrik Friis"skrev:
> Ja - fint nok. Ideerne må du altså selv producere. Når de så skal føres ud
> livet via FrontPage og du løber ind i problemer, så kom igen.

Hej Ulrik,

Jeg har idéen, men mangler lidt hjælp, gider du ikke lige kigge på posten:

"Webshop - Hvordan gør man i FPXP? Er lidt på spanden ;o("

Og forsøge at hjælpe?

--
Mvh. Leon
Se mere på: www.leonjessen.dk

Fra : Ulrik Friis

Dato : 10-10-02 17:43

"Leon Jessen" <Se_min@signatur.ok> skrev i en meddelelse
> Jeg har idéen, men mangler lidt hjælp, gider du ikke lige kigge på posten:
>
> "Webshop - Hvordan gør man i FPXP? Er lidt på spanden ;o("

Jeg bruger ikke FP2002 - endnu.

mvh
Ulrik