CyberCity ADSL...?
Fra : Danny

Dato : 11-01-01 19:59

Hej!

Jeg overvejer at få mig en ADSL forbindelse hos CyberCity.
Er der nogen, som har gjort sig nogle erfaringer med CyberCity ADSL - gode
som dårlige? Er der andre udbydere, som er mere anbefalelsesværdige?

Mvh,

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 11-01-01 21:00

Thu, 11 Jan 2001 19:59:02 +0100, skrev "Danny"
<saytos@post.cybercity.dk>:

>Jeg overvejer at få mig en ADSL forbindelse hos CyberCity.
>Er der nogen, som har gjort sig nogle erfaringer med CyberCity ADSL - gode
>som dårlige? Er der andre udbydere, som er mere anbefalelsesværdige?

news:dk.edb.internet.udbydere.xdsl er nok et bedre sted til dit
spørgsmål, da det er den gruppe. som omhandler adslforbindelser.

med venlig hilsen
Knud
--
Er du i tvivl om hvilken nyhedsgruppe, du skal bruge?
Du kan læse alt om de forskellige grupper på

Fra : N/A

Dato : 13-01-01 19:01

Fra : Flemming

Dato : 13-01-01 19:01

On Sat, 13 Jan 2001 05:46:20 +0100 "Cubus" <cubus@sol.dk>
wrote in dk.edb.internet.udbydere:

> Fik adsl 3. jan og alle aftaler blev overholdt inkl. installation inden for
> 1 md fra bestilling.
>
> Både hastighed og stabilitet har været upåklageligt. Jeg kan faktisk ikke
> finde på noget at brokke mig over.

Vi fik ADSL omkring den 1 December og har helt klart heller ikke noget at
klage over:) Der er en helt utrolig forskel på det og cybercity fastpris:)

+ Flemming S. Nielsen <culture@post3.tele.dk> +
+ Visit Flemming's STARBOY UNIVERSE at <http://starboy-universe.dht.dk> +
- "Did you ever ask those strangers what they're searching for? -
- Did they laugh and tell you they're not really sure...?" (G. O'Dowd) -

Fra : Kiss

Dato : 18-01-01 22:33

Jeg har bestilt dette og har modtaget oprettelsesbrevet , men nu er jeg
meget i tvivl.
Der er ifølge oplysninger under (Denne computer) Opkaldskort på min PC, men
så står der i brevet jeg skal have RJ-45 stik, det aner jeg ikke ?
Jeg har en IBM-aptiva pentium jeg mener 150 MZ, 94 MB-ram, men ikke meget er
det oprindelige, derfor tør jeg ikke rigtigt købe noget jeg ikke ved om jeg
kan bruge.
Det (Modem ) der kommer fra Cybercity, kan nogen forklare mig hvor og
hvordan det stik det skal tilsluttes ser ud ? og om det evt kan give
problemer ?
Jeg har før benyttet FASTPRIS , men det er i overkantan af mit forbrug
hilsen en Farmor )

klip fra et tidligere indlæg )

<Ældre damer har det med at overdrive, og hun bliver helt sikkert hooked på
<at surfe og chatte.

Fra : Flemming

Dato : 18-01-01 23:18

On Thu, 18 Jan 2001 22:33:12 +0100 "Kiss" <lehd@slaegt.dk>
> [...]

> Der er ifølge oplysninger under (Denne computer) Opkaldskort på min PC, men
> så står der i brevet jeg skal have RJ-45 stik,

Det har ikke noget med opkaldskortet at gøre: det betyder bare at du skal
have et netværkskort i din PC.

Fra : Peter Brodersen

Dato : 18-01-01 23:14

On Thu, 18 Jan 2001 22:33:12 +0100, "Kiss" <lehd@slaegt.dk> wrote:

>Der er ifølge oplysninger under (Denne computer) Opkaldskort på min PC, men
>så står der i brevet jeg skal have RJ-45 stik, det aner jeg ikke ?

Det, du skal have, er et netkort i din computer.

>Det (Modem ) der kommer fra Cybercity, kan nogen forklare mig hvor og
>hvordan det stik det skal tilsluttes ser ud ? og om det evt kan give
>problemer ?

CyberCity leverer en dims, som enten kan forbindes direkte til din
computer med et specielt netværkskabel (og det følger ret sikkert
med), eller til et eksisterende netværk.

--
- Pede
Professionel nørd

Tilhørsforhold/disclaimer: http://www.ter.dk/disclaimer/

Fra : Peter Sjøntoft

Dato : 19-01-01 13:50

"Kiss" <lehd@slaegt.dk> wrote in message

> Der er ifølge oplysninger under (Denne computer) Opkaldskort på min PC,
men
> så står der i brevet jeg skal have RJ-45 stik, det aner jeg ikke ?

Det du skal have er et netkort. Det kan sættes i en hver bare nogenlunde
moderne maskine. Det fås fra ca 149 kroner hos den lokale hardware
forhandler.

Peter Sjøntoft

Jeg arbejder for CyberCity, men udtaler mig hér for mig selv for egen
regning og risiko.