DUSØR: Moby fra MTV på video købes
Fra : Peter Theglev

Dato : 09-10-02 11:39

Hejsa

Jeg var i Valbyhallen igår og se Moby trykke den af. Det var MTV også, og de
sendte hele skidtet live og uden afbrydelser.

Min video gik kold. ØVØVØVØVØV. Er der nogen, der har det, er jeg MEGET
interesseret i at købe en kopi.

Mail og lad os aftale en (god) pris.

Hilsen Peter

Fra : Lars Jørgensen

Dato : 09-10-02 15:23

On Wed, 09 Oct 2002 12:38:45 +0200, Peter Theglev
<peter.theglev@tiscali.dk> wrote:

>Min video gik kold. ØVØVØVØVØV. Er der nogen, der har det, er jeg MEGET
>interesseret i at købe en kopi.
>
>Mail og lad os aftale en (god) pris.

Slap nu af og se om ikke det bliver genudsendt.

Fra : zcully

Dato : 09-10-02 17:00

"Peter Theglev" <peter.theglev@tiscali.dk> wrote in message
> [...]
> sendte hele skidtet live og uden afbrydelser.
>
> Min video gik kold. ØVØVØVØVØV. Er der nogen, der har det, er jeg MEGET

Hej Peter

Rolig rolig. Det bliver genudsendt. Jeg ved bare ikke hvornår, men MTV
sender altid deres koncerter flere gange. Prøv evt. at mail dem.

/Zcully