Stofa VS Cybercity Adsl 384?
Fra : Niels Poulsen

Dato : 09-10-02 10:39

Hvad ville du vælge...

Det jeg skal bruge det til er til en mailserver !

nogen der kan komme med lidt info om detkan betale sig at købe en forstærker
igennem stofa og så få en forbindelse mere ind i lejligheden eller om man
skal invistere i en ADSL

Niels

Fra : Kim Sønderup

Dato : 09-10-02 13:13

"Niels Poulsen" <niels.poulsen@12send.com> skrev i en meddelelse
> [...]
forstærker
> igennem stofa og så få en forbindelse mere ind i lejligheden eller om man
Jeg vil vælge en ADSL fra Cybercity, da jeg mener at Stofa har lukket for at
brugerne
kan benytte mailserver delen, på deres egen maskine. ( ikke helt sikker )

Fra : Lars B. Jensen

Dato : 20-10-02 19:22

"Kim Sønderup" <admin@nukehosting.dk> wrote in message
> [...]

> brugerne
> kan benytte mailserver delen, på deres egen maskine. ( ikke helt sikker )

Det er ikke korrekt :) altså, at Stofa lukker for at kunderne skulle kunne
sætte egen mailserver op.... hvad Niels skal vælge, det vil jeg slet ikke
blande mig i :)

Lars B. Jensen