Dragonfly Dvdkvaliteten ??
Fra : kfc

Dato : 09-10-02 10:21

hey

leje lige drogonfly på DVD, og smed svinet i min dvd'er..

men magen til skod kvalitet på en dvdfilm har jeg aldrig set magen, så ud
med den med en ny dvdfilm igen probzz der.. i med den igen.. sammen lort..
ud med kabler og i med dem igem.. men no look heller.. nåå så måtte jeg jo
se den i den kvali...

men i min dvd phillis 722, trækker den skygger til den store guldmedalje, de
store mørke/sorte flader linger dem på en dårlige Divx film ( store 4 kanter
over det hele ) og når der er mennesker på billede er der både skygger og
spore efter dem !!!

så ville lige høre om jeg er ene om denne dårlige oplevese ????

kfc :)

Fra : Troelsb

Dato : 09-10-02 10:50

kig selv
http://www.dvd-basen.dk/home.php3?search=Dragonfly&mvis=ok®ion=%25&land=%
25&ok=go

mvh
Troels

Fra : kfc

Dato : 09-10-02 11:06

"Troelsb" <Troelsb@privat.dk> skrev i en meddelelse
> kig selv

http://www.dvd-basen.dk/home.php3?search=Dragonfly&mvis=ok®ion=%25&land=%
> 25&ok=go

takker og har kikkede !!!

men må SQ være den eneste.. da den ca. fåer 4 ud af 5 mulige på video siden
og på flere sider .... dammm

men hvis der er flere med den dårlige oplevese så skrive gerne.. og jer med
den gode oplevese med jere afspiller

kfc