pancetta i kbh.
Fra : Karsten Hammer Hanse~

Dato : 09-10-02 07:05

Er der nogle som ved hvor jeg kan købe det?

mvh.
K.

Fra : mcloud

Dato : 09-10-02 10:51

"Karsten Hammer Hansen" skrev d. 09-10-02 07:05 dette indlæg :
> Er der nogle som ved hvor jeg kan købe det?
>
> mvh.
> K.
>
> hej K
Du kan købe Pancetta ,I den lille italienske forretning der ligger i
Henrik Steffensvej på Frederiksberg
mvh mcloud

http://www.kandu.dk/

Fra : Karsten Hammer Hanse~

Dato : 09-10-02 14:30

mange tak! :)

K.

Fra : Rene' Hjorth

Dato : 11-10-02 13:58

[Karsten Hammer Hansen | Wed, 9 Oct 2002 08:04:43 +0200]

>Er der nogle som ved hvor jeg kan købe det?

Det er fast på hylderne (øh, køledisken) i det Italienske Supermarked
SuperMarco - http://www.supermarco.dk/

René
www.rene.hjorth.com
& www.lowcarb.dk