Andet multimedie
bentjuul 3670
KORT
Fra : Henrik Woer

Dato : 09-10-02 00:46

Er der nogle der ved hvor jeg kan finde elektroniske sognekort over de gamle
Holbæk, Frederiksborg, Roskilde og Københavns amter?

mvh

Henrik

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 09-10-02 01:55

Wed, 9 Oct 2002 01:45:36 +0200, skrev "Henrik Woer"
<henrik@woer.dk>:

>Er der nogle der ved hvor jeg kan finde elektroniske sognekort over de gamle
>Holbæk, Frederiksborg, Roskilde og Københavns amter?

Prøv i
news:dk.videnskab.historie.genealogi eller

Ellers gav to sekunders søgning på google.com dette link:
http://www.geocities.com/Heartland/Flats/9991/

<http://www.google.com/search?q=sogne%2Bdanmark&ie=UTF-8&oe=UTF-8&hl=da&btnG=Google-s%C3%B8gning&lr=lang_da>

Fra : Henrik Woer

Dato : 09-10-02 17:24

> news:dk.videnskab.historie.genealogi eller
>
> Ellers gav to sekunders søgning på google.com dette link:
> [...]

Jeg havde håbet på, at der var nogle i gruppen som havde tegnet nogle kort
selv som de ville være så venlige at udlåne til mig. (ligesom jeg ret ofte
låner billeder ud) Man kan jo næppe bare bruge nogle kort/billeder der er
copyright på.

mvh

Henrik

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 09-10-02 19:10

Wed, 9 Oct 2002 18:23:47 +0200, skrev "Henrik Woer"
<henrik@woer.dk>:

>Jeg havde håbet på, at der var nogle i gruppen som havde tegnet nogle kort
>selv som de ville være så venlige at udlåne til mig.

Hvis der er nogen, der har gjort det, så er der vel større chance
for at finde disse i de to nyhedsgrupper, jeg foreslog.

Det er jo folk med interesse for emnet, der er der.

Iøvrigt fortæller du jo ikke, hvad du skal bruge det til, om det
blot var for at se kortene eller for at bruge dem til
offentliggørelse.

Man kan jo også spørge nogen af dem, der har hjemmesider med
kortene.

Spørgsmålet har ikke rigtig noget at gøre her.

Fra : Thomas

Dato : 13-10-02 08:24

Henrik Woer <henrik@woer.dk> wrote:

Hej Henrik